Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Muzeul figurilor de ceara – Amsterdam

Marie Tussaud, femeie de origine franceza a invatat arta sculpturii in ceara de la medicul la care  lucra mama sa ca slujnica.  In timpul revolutiei franceze se muta la Londra. In 1971 se deschide primul muzeu al figurilor de ceara in orasul natal al dnei Tussaud, urmand ca zece ani mai tarziu sa fie mutat la Amsterdam in Piata Dam. Cateva din exponate.

6 august 2008 - Posted by | Amsterdam, Concediu, Madam Tussaud, Orase

8 comentarii »

  1. Chiar sant interesante figurile astea. Ma intreb oare cum le fac, cum le “prelucreaza”. Te admir mult pentru ca: nr 1) ai vazut asa de multe lucruri si locuri interesante si nr 2) pentru ca le imparti cu noi. Adevarul e ca in Europa ai ce vedea, cred ca ne-ar trebui cateva vieti sa descoperim in mare tot ce ar trebui descoperit. Si America are puncte interesant dar ramin la parerea ca nu se compara. Amalia

    Comentariu prin amalia | 7 august 2008 | Răspunde

  2. Intr-o incapere puteai sa stai si sa urmaresti un film cu tehnica modelarii acestor figuri de ceara. Acelasi lucru, poate mai in amanunt, am vazut si pe Discovery.

    Comentariu prin ghiocel07 | 7 august 2008 | Răspunde

  3. Da, este ceva unic, eu nu prea sunt cu muzeele, dar asta trebuie vazut !

    Comentariu prin sip | 7 august 2008 | Răspunde

  4. Eu am vazut cateva figuri de genul asta in timisoara. Dar nu se compara cu ce se vede aici

    Comentariu prin Carina | 7 august 2008 | Răspunde

  5. Foarte frumos !
    Am fost acolo prin 96 si am fost foarte placut impresionat.
    Daca imi aduc bine aminte cred ca am facut vreo 5 filme foto.

    Comentariu prin ValyCo | 8 august 2008 | Răspunde

  6. Daca tot ati prezentat aceste frumoase imagini de la muzeul din Amsterdam, ar fi fost mult mai util si mai placut sa stim pe cine reprezinta aceste statuete din ceara!! Apreciez a fi un respect pentru cei care nu au fost acolo sau nu au aceasta posibilitate … Mai reflectati si poate faceti acest lucu la toate adresele la care prezentati imagini, eventual si descrieri, din peregrinarile D-stra prin lume.

    Comentariu prin Florin - Titu | 11 octombrie 2009 | Răspunde

  7. eu am fost in amsterdam la madame tusauds si e tare frumos .au multe figuri de ceara//barack obama..elvis presey.tom cruise etc.spui ca sunt adevarate .u sora mea .acea care facea maini din ceara i-a facut si ei dupa mana ei.a fost tare frumos.

    Comentariu prin suruianu petre cosmin | 3 ianuarie 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 95 other followers

