Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Ardei iute la ghiveci

In Austria am vazut in multe locuri aranjamente de toamna cu ghivece in care erau ardei iuti de culoare rosie sau galbena. La un moment dat am vrut sa cumpar un ghiveci si sa-l aduc acasa, dar ma intrebam cum o sa-i priasca statul in masina peste noapte in frig. Asa ca am hotarat, cumpar din Ungaria inainte de intrarea in tara. Binenteles ca am uitat sa oprim la florarie si ne-am trezit in tara fara ardeii mei colorati. Intram la Carrefour dupa cumparaturi si ce-mi vad ochii? Ardei! Gata, de aici cumpar. Dar, dilema. Ce culoare sa fie? Rosii, galbeni? In cele din urma am cumparat un ghiveci cu ardei de culoare galbena. Arata foarte bine. Si acum cateva informatii preluate de pe net.

“Ardeii iuti (Capsicum annuum) sunt plante anuale excelente pentru a fi plantate atat vara in gradina cat si ca plante ornamentale in interiorul locuintelor. In gradina, aceste plante trebuie cultivate intr-un loc insorit sau usor umbrit, la distanta de 22-30 cm una de alta. Daca sunt crescute in vase, se pot aduce in interior inainte de primul inghet si ne putem bucura in continuare de fructele lor pe durata lunilor de iarna. Ca planta ornamentala de interior, trebuie asezata intr-un loc foarte expus luminii solare. Solul trebuie pastrat umed in mod regulat.”

22 octombrie 2010 - Posted by | Ardei, Ardei iute

22 comentarii »

  1. Ai omis un amanunt : sotul tau l-a vazut si el la cumparat.
    Cat priveste pe cel rosu, ala de ziua ta !

    Comentariu prin sip | 23 octombrie 2010 | Răspunde

    • Rectificare, sotul l-a vazur si eu l-am cumparat.

      Comentariu prin ghiocel07 | 23 octombrie 2010 | Răspunde

    • poate resize pozele ca acopera alte itemuri din site in rest e un blog super

      Comentariu prin tataiemicu | 8 aprilie 2012 | Răspunde

  2. ai ”nostrii” ardei sunt rosii si ne bucura privirea in fiecare zi!!!!

    Comentariu prin floridecamp | 23 octombrie 2010 | Răspunde

  3. Ai observat? A venit Toamna, afara, in blogosfera si mai ales in Dulcea Romanie.Si nu asa cu traista goala ci cu o noua provocare ” nuci si usturoi” :)Te astept sa ni te alaturi :)

    Comentariu prin boscodina | 24 octombrie 2010 | Răspunde

  4. Ce simpatici sunteti!
    Hai ca ati ales ceva dragut!
    Si noi avem chestii din astea!
    Asa a fost cind am cunparat masina,acum ne amuzam si ne place asta!
    Toate bune voua!

    Comentariu prin Mariana | 24 octombrie 2010 | Răspunde

  5. Da, mi-am cumparat si eu, dar rosii. Au vreo 3 saptamani, daca imi aduc bine aminte, dar s-au ofilit. Le-au cazut frunzele si au mai ramas vreo 5 ardei :(. Nu stiu de ce, am respectat intocmai instructiunile, i-am mutat intr-un ghiveci cu pamant proaspat… dar degeaba.

    Comentariu prin Katrina | 26 octombrie 2010 | Răspunde

  6. rectificare: mi-am.

    Comentariu prin Katrina | 26 octombrie 2010 | Răspunde

    • Bine ai venit in “casa” mea. S-a rezolvat. Nici o problema.

      Comentariu prin ghiocel07 | 26 octombrie 2010 | Răspunde

  7. am cumparat si eu un capsicum annum..cu ardei rosii ….dar pe etichita unde sunt trecute informatiile despre el (inaltime, flori, temperatura) si mai scria “do not consume” dar am citit multe comentarii pe internet si vad k e comestibil..nu stiu ce sa fac…..ajutati-ma va rog! multumesc

    Comentariu prin clau | 10 noiembrie 2010 | Răspunde

  8. rectific : cu ardei portocalii, nu rosii:) astept un raspuns ..ms

    Comentariu prin clau | 15 noiembrie 2010 | Răspunde

  9. @clau-sincer eu nu stiu. Am citit ca se poate consuma, unii au gust dulceag altii sunt foarte iuti si pot provoca alergii. Poate stie altcineva. O seara frumoasa.

    Comentariu prin ghiocel07 | 15 noiembrie 2010 | Răspunde

    • multumesc frumos oricum….. mai astept raspunsuri in continuare

      Comentariu prin clau | 22 noiembrie 2010 | Răspunde

      • Ardeii mele incep sa “cheleasca”. Au avut pureci si au cazut frunzele.

        Comentariu prin ghiocel07 | 22 noiembrie 2010

  10. arata foarte bine

    Comentariu prin Andra | 12 februarie 2011 | Răspunde

  11. Pentru toti iubitorii de ardei iute…eu am luat direct rasad de la mama…din acela iute iute…mic si iute :D, care este si cel mai bun si l-am plantat in jardiniere. Acum pentru ca a fost mai frig afara ..l-am acoperit cu jumatati din sticle de plastic…pentru mai multa caldurica….o fi bine?

    Comentariu prin Mateiuta | 10 mai 2011 | Răspunde

  12. Eu ma chinui cu ardeii din decembrie dar nu au crescut foarte mult.Samanta e luata de la florarie si e din Ungaria,pe plic recomandau ca sunt de plantat in garadina.Poate ca odata cu caldura se vor dezvolta mai iute sa zic asa…

    Comentariu prin Tataie Micu | 7 martie 2012 | Răspunde

    • Din pacate nici la mine nu au supravietuit prea mult. Am mai cumpoarat ceva verdeturi din magazin dar nu am avut noroc nici de ele. Acum o sa plantez singura sa vad, poate am rezultate.

      Comentariu prin ghiocel07 | 7 martie 2012 | Răspunde

  13. super blogul dar e nevoie da un resize la poze ca unele sunt prea mari si acopera, paternul

    Comentariu prin Tataie Micu | 7 martie 2012 | Răspunde

    • nu stiu ce sa spun, nu am avut inca reclamatii

      Comentariu prin ghiocel07 | 7 martie 2012 | Răspunde

    • vizualizeaza cu opera si ai sa vezi

      Comentariu prin tataiemicu | 8 aprilie 2012 | Răspunde

  14. eu ma chinui cu ardeii din decembrie si acum abia au dat rod

    Comentariu prin tataiemicu | 8 aprilie 2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 93 other followers

