Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Targul de Craciun la Deva

Pentru ca astazi vremea a fost frumoasa chiar daca rece, am fost la Deva sa vedem Targul de Craciun, patinoarul si Complexul AquaLand. La intrare in Deva, in parcarea de la Real nu puteai arunca un ac. S-o fi dand ceva gratis?

N-am oprit sa vedem, asa ca ne-am indreptat spre Piata Cetatii unde am aflat ca ar fi Targul de Craciun.  Aici pe o straduta unde am parcat, zapada mare, lume asa-si-asa, colinzi si voci de copii. Cetatea Deva sta de straja din inaltul dealului,

urmarind parca copiilor care se bucura de un brad mare, un Mos Craciun incarcat cu daruri

si oameni de zapada fara zapada.

O frumoasa intrare in Targul de Craciun (altadata Oraselul Copiilor) si muzica specifica sarbatorilor de iarna.

In rest casute cu placinte,

cu carnati, sunca si alte “porcarii”

vin fiert, ceai fierbinte, mititei, virslii de capra, sarmale si gogosi. Aproape de intrarea in patinoar, o iesle cu scena Nasterii Domnului.

Intram sa vedem copiii pe patinoar. Un patinoar artificial acoperit si probabil seara frumos luminat.

O privire spre Complexul AquaLand care inteleg ca va fi inaugurat in cateva zile. Se intinde pe o suprafata de 4.200 de metri patrati, dispune de 600 de metri patrati de luciu de apa, are cinci bazine de inot cu diferite dimensiuni, tobogane, jacuzzi, sala de forta, sauna, sali de masaj si de relaxare si un restaurant, capacitatea complexului fiind de 500 de persoane simultan. Vom vedea mai la vara.

Pentru ca ne-au inghetat mainile si picioarele, am luat-o pe Sofronica si am plecat spre un magazin sa ne incalzim. Totusi am o nedumerire: ce simbolizeaza locomotiva asta, aici la poalele Cetatii?

Si nu puteam ajunge acasa fara o mica-mare peripetie, din care ne-a salvat Ionut. Multumesc Ionut si pupici celor “mici”.

 

19 decembrie 2010 - Publicat de | Copii, Craciun, Deva, Targul de Craciun

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 86 other followers

