Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Un multumesc este prea putin

Va multumesc tuturor celor care v-ati amintit de ziua mea si mi-ati facut urarile de rigoare pe bloguri, pe FB, la telefon, pe mail, pe forum. Am primit cele mai multe felicitari din viata mea. Multumesc copiilor mei de la care am avut cea mai mare surpriza aparand la usa, asa inopinat. Nu am cuvinte….. In fiecare an ma surprind cu ceva…. Multumesc.

Si cum se putea incheia seara, daca nu cu o cina la “Casa de vis” in compania celor dragi.

8 ianuarie 2012 - Posted by | Aniversare

8 comentarii »

  1. Si eu va multumesc dragii mei si mai repetati figura ca mi-a placut !

    Comentariu prin sip | 8 ianuarie 2012 | Răspunde

  2. Va imbratisez cu drag pe amandoi:*:*

    Comentariu prin Dana | 8 ianuarie 2012 | Răspunde

  3. A fost si pentru noi o placere sa va surprindem :*

    Comentariu prin criserb | 9 ianuarie 2012 | Răspunde

  4. La multi ani Doamna!(cu intarziere)

    Comentariu prin tomkat | 11 ianuarie 2012 | Răspunde

    • Multumesc Cata. Niciodata nu este tarziu.

      Comentariu prin ghiocel07 | 11 ianuarie 2012 | Răspunde

  5. Cel mai important asta e…sa fii langa cei dragi! La multi ani!

    Comentariu prin delicii | 11 ianuarie 2012 | Răspunde

  6. Cu scuzele de rigoare pentru intarziere iti urez “La multi ani” cu sanatate ca-i mai buna decat toate.

    Comentariu prin DiaMar bucataria galbena | 12 ianuarie 2012 | Răspunde

  7. @delicii, DiaMar-multumesc din suflet.

    Comentariu prin ghiocel07 | 12 ianuarie 2012 | Răspunde


Lasă un răspuns

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 93 other followers

