Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Mea culpa

Ieri m-am simtit groaznic. Am uitat de ziua de nastere a unui prieten de familie, fost si actual coleg (chiar daca este acum la Bucuresti).  Si culmea, telefonul meu era programat sa-mi aduca aminte. Ce ti-e si cu tehnica asta! Mi-am cerut mii de scuze, sper sa ma ierte.  Auzi frate, sa uit eu ! Asta chiar e culmea ! Nu se poate, trebuie sa iau lecitina (daca nu se da pe reteta, cine stie ce contine….) si sa folosesc agenda in care sa notez cu pixul. Asa e sigur ca nu mai uit ! Inca o data scuze si un intarziat „La multi ani” !

13 Septembrie 2007 - Posted by | Aniversare

2 comentarii »

  1. Hmmm… tu sa uiti? Greu de crezut asa ceva… dar uite ca se intampla si d’astea…

    Comentariu de criserb | 14 Septembrie 2007 | Răspunde

  2. Mama nu uita niciodata….!!!

    Comentariu de sip | 15 Septembrie 2007 | Răspunde


Lasă un răspuns

