Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Uimire si recunostinta

Astazi sunt intr-o pasa proasta, pobabil si din cauza orei tarzii la care am reusit sa plec de la serviciu. Binenteles ca am deschis calculatorul, am intrat pe blogul meu si….surpriza. Parca nu e al meu !  Probabil cineva a avut grija sa-mi faca o surpriza. Si cum surprizele sunt de doua feluri, aceasta este una placuta. Multumesc. Stie el ce stie, probabil se asteapta ca intalnirea de sambata de la Rm Valcea sa nu fie „degeaba”. Oricum, din cand in cand este bine si frumos sa ne facem surprize placute. Cu ocazia aceasta pot sa citez o maxima gasita de mine, poate nu din intamplare (nimic nu e intamplator) pe un calendar exact in ziua de 19.09  „Un cuvant bun si sincer, spus in dragoste, incurajeaza spiritul si reimprospareaza sufletul” (Maria Fontaine). Si pentru a va destinde putin dupa aceasta lectie de filozofie si pentru ca el aduce noroc la casa omului, vi-l prezint:

19 Septembrie 2007 - Posted by | Diverse

1 comentariu »

  1. Iar aveti secrete…nu-i frumos !!!

    Comentariu de sip | 20 Septembrie 2007 | Răspunde


Lasă un răspuns

