Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Zbor de porumbei

Cum astazi nu aveam un program anume, am plecat la Tg Jiu. De fapt scopul era sa-mi cumpar un televizor. Si ca sa nu va fac curiosi, nu am cumparat. In Tg Jiu o vreme superba, numai buna de plimbare. Am facut cateva poze, nu prea multe. Lumea mergea la meci. In centrul orasului, in Piata Prefecturii, foarte multi porumbei. Din cauza unui „suporter”, s-au speriat si au zburat.

S-au asezat frumos pe acoperisul frumosului edificiu.

La intoarcere acasa am facut cateva poze pe Defileul Jiului, un loc superb in orice anotimp.

Pentru cei care nu au vizitat aceasta zona, incercati, nu o sa va para rau.

6 Octombrie 2007 - Posted by | Calatorie | ,

7 comentarii »

  1. Ma enervezi !… eu am vrut sa scriu despre porumbei…
    Mai bine scriai ca ti-am luat pantofi , castane ….
    Apropo… ai zis ca-mi dai banii pe pantofi …ai uitat ????

    Comentariu de sip | 6 Octombrie 2007 | Răspunde

  2. Sip, ai putea sa scrii tu despre pantofi si castane, nu? :))
    Am niste colege din Tg Jiu…poate ar trebui sa ma autoinvit pe la ele din cand in cand 🙂

    Comentariu de Carina | 6 Octombrie 2007 | Răspunde

  3. Castanele aduc cu ele toamna. Cand apar pe piata inseamna ca frunzele ingalbenesc, pasarile calatoare pleaca in tari mai calde (ele nu stiu ca si la noi este mai cald), ne luam haine groase, facem pregatiri de iarna. E asa de placut ca atunci cand e frig, pe strada, sa cumperi un cornet cu castane coapte ! Mirosul caracteristic si caldura lor te fac sa uiti de frig. Dar cum aceasta toamna nu este prea racoroasa…..asta e, mancam inghetata. Nu am fost niciodata toamna la Baia Mare – orasul castanelor, loc unde se desfasoara in fiecare an si festivalul cu acelasi nume. Poate la anul, daca suntem sanatosi.

    Comentariu de ghiocel07 | 6 Octombrie 2007 | Răspunde

  4. :)))

    SIP nu cred ca tu nu poti sa scrii, dar sunt convins ca nu o poti face la fel de frumos 😛

    Mie nu-mi plac castanele, nici mirosul lor… dar toamna pe care o vestesc este un anotimp frumos, numa’ bun de plimbari prin natura 🙂

    Comentariu de criserb | 8 Octombrie 2007 | Răspunde

  5. […] blocaj in trafic, sambata am facut o pauza de plimbare din motive de migrena. Astazi am fost la Tg Jiu sa facem ceva cumparaturi pentru concediu. Inainte am trecut prin parcul “Constantin […]

    Pingback de Acasa la Brancusi « Ghiocel07’s Weblog | 16 Octombrie 2007 | Răspunde

  6. Frumos Defileul Jiului.

    Comentariu de Adi | 25 Octombrie 2007 | Răspunde

  7. […] lucru bun se si termina, dupa siesta ne-am despartit de copii, fiecare plecand in drumul lui. La Tg Jiu se sarbatorea ziua orasului, asa ca am mai facut o oprire. Am admirat standurile […]

    Pingback de Un sfarsit de saptamana placut « Ghiocel07’s Weblog | 26 Mai 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

