Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Landului Kärnten (Carintia)- Austria

Am trecut Alpii. Dupa un traseu destul de greu in care am urcat mult, am intalnit zapada, am vazut si soare, am dat peste un lac de o frumusete greu de descris.  Orasele Pörtschach si Velden de pe malul lacului  Worthersee  sunt doua splendori ale landului Kärnten (Carintia). Ca si activitati : diverse sporturi de apă, terenuri de golf şi tenis, cursuri de navigaţie, traseuri de drumeţie şi plimbări cu bicicleta, mountainbiking pe teren accidentat şi joggen; croazieră pe lacul Wörther See. O minunatie ! Aici nu am gasit cazare, majoritatea hotelurilor si motelurilor, chiar si pensiunilor fiind inchise in aceasta perioada a anului. Asa ca am riscat si am plecat la Graz. De data aceasta pe autostrada, pentru ca altfel riscam sa ramanem inzapeziti in Alpi. Drumul a fost destul de bun, desi pe marginea autostrazii era zapada de cca 20 cm. La 35 km de Salsburg am gasit o pensiune deschisa, care culmea avea si locuri libere. Avand in vedere ca mai avem o saptamana de concediu, vom vamane aici trei zile si ne vom plimba prin imprejurimi.

Chiar si o buturuga poate prinde viata !

O paleta de culori !

Ce ziceti de o partida de sah ?

 

Si totusi au mai ramas lebede !

 

Si copii se pot distra.

O piatra care plange.

22 Octombrie 2007 - Posted by | Austria | , , , ,

2 comentarii »

  1. […] Zapada pe Alpi […]

    Pingback de Salzburg « Ghiocel07’s Weblog | 22 Octombrie 2007 | Răspunde

  2. Superbe peisajele… la noi de ce nu se poate oare ?

    Comentariu de criserb | 23 Octombrie 2007 | Răspunde


Lasă un răspuns

