Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

1 Noiembrie – Ziua mortilor

 

Maine este 1 Noiembrie, Ziua Mortilor. Fiecare avem pe cineva sa plangem, de care sa ne aducem aminte, mai rar sau mai des, dar sigur de 1 Noiembrie. Amintiti-va de cei dragi care nu mai sunt printre voi. Aduceti-le un omagiu mergand la cimitir, depuneti o floare la mormantul lor, aprindeti o lumanare. Ei merita mult mai mult ! Daca nu va e la indemana, mergeti la biserica  aprindeti o lumanare, spuneti o rugaciune si meditati.

Ziua de 1 Noiembrie este o zi trista, o zi in care ne dam seama ca puteam face mult mai mult pentru cei dragi, atunci cand erau in viata, dar din pacate elogiile, parerile de rau, acum sunt tardive. Aceste persoane dragi noua aveau nevoie de dragostrea noastra declarata atunci cand erau langa noi. Poate acolo sus, unde sunt se uita la noi si ne iarta.

O lacrima pe mormant si Dumnezeu sa va odihneasca in pace !

 

31 Octombrie 2007 - Posted by | Sarbatori

4 comentarii »

  1. M-ai facut sa plang …Ghiocel07…

    Comentariu de sip | 1 Noiembrie 2007 | Răspunde

  2. […] mortilor 1 Noiembrie La prima ora am citit postul lui Ghiocel07 si mi-au dat […]

    Pingback de Ziua mortilor 1 Noiembrie « Serb Ionel ” to be or not to be “… blogger | 1 Noiembrie 2007 | Răspunde

  3. „Ziua mortilor” este o zi de pomenire a celor dragi care nu mai sunt printre noi, si este in 1 noiembrie a fiecarui am. Am tinut sa specific asta pentru ca e o sarbatoare nu foarte raspandita. Ea are loc in ardeal dar nu sunt sigur ca peste tot.

    Majoritatea oamenilor cu care am mai vorbit eu si nu erau din zona nu stiu despre ce e vorba… asta ca sa fie clar celor ce nu stiu.

    Dumnezeu sa-i odihneasca 😦

    Comentariu de criserb | 1 Noiembrie 2007 | Răspunde

  4. Dumnezeu cel Bun si Drept sa ii ierte acolo unde sunt si sa ne ierte pentru ceea ce am putut sa facem si nu am facut!
    Tata, sa ma ierti ca nu am avut puterea sa iti ofer o batranete linistita aici langa mine!

    Comentariu de ValyCo | 2 Noiembrie 2007 | Răspunde


Lasă un răspuns

