Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Sfarsit de saptamana in familie

Sunt putin obosita, dar multumita. Sambata dimineata m-am sculat cu o puternica durere de cap, am luat tot felul de pastile, dar mi-a trecut cu mare greu. Am facut o plimbare la Tg Jiu dupa cumparaturi, am mai pregatit cate ceva de mancare si seara a sosit acasa Criserb cu prietena lui. O data cu ei a sosit si Mos Nicolae pentru a doua oara anul acesta. Sper sa fi fost pe placul lor cadourile. Ne-am petrecut seara intr-o atmosfera placuta si surpriza surprizelor, fiul meu nu a mai iesit in oras. Cred ca este pentru prima oara dupa multi ani cand vine acasa si sta cu noi pana la ora de culcare. Astazi dimineata dupa micul dejun, am facut o incursiune in Jiul Shopping Center. Un loc frumos imbracat de sarbatoare, lume multa, marfa diversificata, caldura mare. Intr-un cuvant, felicitari investitorilor. De fapt intreg orasul este impodobit foarte frumos. Bulevardul arata splendid, parcul orasului este luminat feeric, bradul „adevarat” este mare si plin de luminite albe, la fel ca si pomii mai mici de pe alei. Vorba fiului meu : mama, da ce s-a intamplat de totul arata atat de bine ?! Domnilor edili ai orasului, sa va tina Dumnezeu naravul. Am deviat de la subiectul principal, dar merita aceasta paranteza. Dupa masa de pranz copii au plecat la Bucuresti, urmand sa ne revedem la Craciun.

9 Decembrie 2007 - Posted by | Anotimpuri, Copii, Sarbatori

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

