Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Cum sa fii corect in Romania ?

Eu sunt o persoana careia-i place sa fie cu toate darile platite la timp. Nu uit sa platesc telefonul, asigurarile, cablul, energia electrica, consumul de gaz, impozitele. Si cum era sorocul sa platesc taxa de drum, adica rovinieta, ieri 15.12.2007 incerc sa fac acest lucru. Si credeti ca e simplu in Romania sa cumperi o rovinieta ? De loc fratilor ! Am incercat in Hunedoara la Mol – nu se poate. In Hateg la Petrom – nu se poate.

 In Petrosani la OMV – nu se poate. In cele din urma la Tg Jiu la Petrom am reusit. Noroc cu o angajata care a avut amabilitatea sa ne serveasca. Era si un individ acolo, daca era numai el, slabe sanse. Abia se descurca cu calculatorul. Imi aduc aminte ca prin vara am patit acelasi lucru cu masina fiului meu. Pe traseul Petrosani – Ramnicu  Valcea am incercat la toate statiile peco si acelasi raspuns: astazi nu se poate. Ma intreb de ce nu se poate plati o taxa atunci cand ai nevoie, cand vrei s-o platesti ! In strainatate o gasesti oriunde, cum treci granita, chiar si imaginara, te intampina o placa mare cu indicator – ROVINIETA. Intrii, dai banii, spui numarul masinii, o platesti si drum bun. Asta e ! La noi iti cere talonul de la masina, se scrie tot de pe talon, te descoasa ce masina ai, pe ce perioada vrei, a cui e masina…… Si daca gasesti un impiedicat la statie, te enervezi ca pentru a plati o taxa este atata birocratie. Ma intreb ce se poate intampla daca te opreste vre-un organ de control si te intreaba de sanatate. Cum va reactiona atat el cat si tu ca simplu cetatean. Probabil nu va crede ca tu vrei sa cumperi rovinieta si nu ai de unde.  Un sfat demn de urmat : daca va expira rovinieta, incercati s-o achizitionati cu o saptamana mai devreme.

16 Decembrie 2007 - Posted by | Auto, Calatorie, Cumparaturi |

6 comentarii »

  1. Nu exagereaza… pot sa confirm, EU am patit-o !!!
    Rusine celor care …pe banii nostri au organizat „ASA DE BINE ” o chestiune atat de simpla !
    Ce sa mai vorbim de lucruri mai complicate… de exemplu curatirea drumurilor de zapada . An de an sunt surprinsi de iarna . Cica „Se circula in regim de iarna…” ba fratilor ” se circula … c-an Romania ” In regim de iarna se circula in Alpi … cu 120-130 km la ora. Si daca nu ar fi fost sa vada … dar probabil… „erau orbi”

    Comentariu de sip | 17 Decembrie 2007 | Răspunde

  2. La noi nu merita platita… pentru ce sa o platim? Beneficiem de ceva de pe urma banilor pe care ii dam? Avem drumuri mai multe? Mai bune? Mai circulabile…

    Nu ne mai surprinde iarna?

    Nah… nu platim nimic 🙂

    Comentariu de criserb | 17 Decembrie 2007 | Răspunde

  3. Nu platim, nu platim, dar la o adica tot noi suntem amendati. Stiti sloganul lui Mircea Badea ???? Am incercat sa scriu pe saitul celor de Drumurile Nationale, dar nu au rubrica de „sesizari si reclamatii”. Daca gaseste cineva, sa-mi spuna. Pana nu-i sorcovesc nu ma las.

    Comentariu de ghiocel07 | 17 Decembrie 2007 | Răspunde

  4. Tb sa faca control aia de la drumuri(nu politia) si nu cred ca au tupeu sa faca atata vreme cat nu exista in vanzare…
    Eu nu am, si am facut destule drumuri in afara Bucurestiului 🙂

    Comentariu de octavian | 17 Decembrie 2007 | Răspunde

  5. Asa sunt oltenii , baieti de treaba!!!!

    Comentariu de ionut | 17 Decembrie 2007 | Răspunde

  6. Da, cunosc si eu unul. Sper sa ramana asa. Apropo, eu am pelerina !

    Comentariu de ghiocel07 | 17 Decembrie 2007 | Răspunde


Lasă un răspuns

