Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Un personaj de poveste

Povestile ne urmaresc din copilarie pana la maturitate atunci cand sunt bune, sunt scrise cu drag, sunt pe intelesul tuturor, nu sunt agresive si monstruose. Aceste basme raman peste veacuri fiind citite cu drag de parinti si bunici, pentru copii si nepoti. Nu stiu ce mi-a venit sa scriu acest post ! De fapt stiu. Am dat astazi peste o carte de povesti din care nu am inteles nimic. Plus ca avea si poze hidoase pe care daca le arati copilului se sperie de nu mai doarme toata noaptea. Sau, acum povestile nu mai sunt pentru adormit copiii ? Poate sunt pentru a-i tine treji ! Acelasi lucru se intampla si cu desenele animate. Povesti ca Alba ca zapada, Praslea cel voinic si merele de aur, Sarea in bucate, Capra cu trei iezi, Povestea porcului, Harap Alb oare mai citeste cineva ? Cred ca de fapt nu se mai citeste nimic. Copiii de mici se uita la televizor la desene animate si astea la fel de monstruoase. Cu niste personaje caraghioase, fara nici o asemanare cu ceea ce spune povestea. Personajul meu preferat din desene animate este Mutulica. Mi-e foarte – foarte drag. Ce spuneti, nu e simpatic ? Voi aveti un personaj preferat ? E la fel de dulce ? Nu cred ! Mutulica e unic !

10 Ianuarie 2008 - Posted by | Copii | , ,

8 comentarii »

  1. Nu noi nu avem …
    Poate cand o sa dau… in mintea copiilor!

    Comentariu de sip | 11 Ianuarie 2008 | Răspunde

    • ai uitat cand erai copil unde te uitai?

      Comentariu de alex | 30 Martie 2012 | Răspunde

  2. 🙂

    Personajul meu e Jerry, inca m-as mai uita la frumoasele desene animate de pe vremea mea… dar uite ca nu am prea am ocazia…

    Daca tot mi-ai adus aminte de desenele animate, am sa incerc sa fac rost acum de toata colectia 😛 trebuie sa le gasesc undeva pe net…

    Comentariu de criserb | 11 Ianuarie 2008 | Răspunde

  3. alea da desene frumoase Tom & Jerry, Popeye, Donald Duck etc…acum parca sunt din ce in ce mai urate cu toate felurile de animale ciudate…Si mie imi place de Mutulica atat de mult incat cand ma supar iau pozitia lui Mutulica adica nu mai vb nimic cu nimeni si mama vine si ma intreaba Ce faci Mutulica iar te-ai suparat ? 😀

    Comentariu de crystar | 11 Ianuarie 2008 | Răspunde

  4. @sip-adica care noi ? Tu si cu tine ? Poate nu ai un personaj preferat, dar esti un copil. Adevarat ca ceva mai mare, desi nu s-ar zice !

    Comentariu de ghiocel07 | 11 Ianuarie 2008 | Răspunde

  5. […] un post bine scris ” Un personaj de poveste ” Ghiocel07  – o apropiata de-a mea- reuseste sa se posteze pe locul 36 . Eu adun 145 de […]

    Pingback de Help !!! « Serb Ionel ” to be or not to be “… blogger | 12 Ianuarie 2008 | Răspunde

  6. […] simple sau de soi, taiate sau in ghiveci, flori de camera sau gradina, aranjamente florale, pitici, ratuste, […]

    Pingback de “Simfonia Lalelelor” « Ghiocel07’s Weblog | 18 Aprilie 2008 | Răspunde

  7. La desenele lui Disney, era groaznic de greu să alegi unul care să fie preferat. Pluto era simpatic în bonomia lui, Chip şi Dale erau spendizi în verva lor, Donald cu mica lui îngâmfare, …

    Comentariu de Zamfir POP | 31 Ianuarie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

