Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

In drum spre Deva, cu deturnare spre Retezat

Fiind sambata, dupa cafeluta de dimineata, dupa citirea mailurilor, dupa vizionarea blogului personal si al altora, am plecat la plimbare. Mi-am manifestat obtiunea: mergem la Deva sa facem cumparaturi la Real. Pe la Santamaria Orlea, sotul meu face propunerea sa vedem cum este in Retezat, cum au mai crescut vilele de pe acolo, cum este zapada, sau daca este zapada.  Nu prea mi-a convenit, dar mai este si maine o zi, asa ca am cotit la stanga si pe aici inainte. Prima parte a drumului a fost feerica, pomii erau plini de chiciura, parca desprinsi din poveste.

Putin mai departe, pe marginea drumului, cateva tufe de macies parca triste din cauza zapezi care s-a asternut peste ele, care erau inca cu fructe pe crengute.

Pana a ajunge la intrarea in Rezervatia Naturala Retezat, ne face cu ochiul o cabana a Ocolului Silvic, care se pare ca are oaspeti, poate veniti la vanatoare.

In zare, din dreptul acestei cabane se vede Retezatul plin de zapada, ceea ce ne incurajeaza sa mergem mai departe.

Dupa ce am ajuns in defileu, dejamagirea a fost totala. Zapada, ioc ! Vilele au crescut ca ciupercile dupa ploaie, sunt din ce in ce mai multe si mai mari, aproape toate inchise cu obloane la feresti, nelocuite, pustii. Oare de ce s-or fi construit ? Nu este nici loc de practicare a sporturilor de iarna, nici usor de ajuns acolo si totusi s-au construit mult prea mari pentru simple case de vacanta. Parerea mea !

12 Ianuarie 2008 - Posted by | Deva | ,

1 comentariu »

  1. ai dreptate…ce sa ales de tara asta?? in locurile pitoresti au crescut vile capitaliste!!shi nu nu mai aici,ci shi mai in toate locurile.

    Comentariu de cristi | 5 Iunie 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

