Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Aniversare

Astazi se implinesc 29 de ani de la casatoria mea cu alesul inimii mele. Au fost ani cu de toate. As fi absurda sa spun ca totul a fost roz, cand vremurile in care am trait si traim sunt foarte tulburi. Am incercat sa trec cu fruntea sus prin toate si sa fac sa ne fie bine. Au fost ani pe care i-am vrut frumosi, mai ales pentru fiul meu, de care sunt foarte mandra. Imi doresc pentru mine si toti dragi mie multa sanatate si sa aveti parte de un drum in viata presarat cu flori, caldura sufleteasca si multa tandrete.

 

3 Februarie 2008 - Posted by | Copii, Evenimente, Sarbatori

3 comentarii »

  1. La Multi Ani mama & tata, sa aveti parte numa de bucurii si tot ceea ce poate fi mai bun sa va fie alaturi.

    Va pup si va iubesc mult!

    Comentariu de criserb | 3 Februarie 2008 | Răspunde

  2. Si eu te pup !

    Comentariu de sip | 3 Februarie 2008 | Răspunde

  3. Te pup si pe tine „mama” !

    Comentariu de sip | 3 Februarie 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

