Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Iesirea din „sistem”

Vine o vreme cant eu si tu, noi sau voi vom trece intr-o alta etapa a vietii. Cea de pesoana iesita din campul muncii, cea de pensionar. Suna sinistru si totusi real. Dupa … ce urmeaza ? Timpul nu iarta pe nimeni. Pentru cei care au trait frumos, cei care din fire sunt optimisti, cei care stiu cum sa-si organizeze timpul nu este prea greu sa treaca in aceasta noua etapa a vietii. Se pot bucura de excursii, calatorii, lectura, pot face lucruri pe care nu au avut timp pana acum, pot creste nepoti, se pot odihni, se pot ocupa de gospodarie. Dar altii mai putin norocosi dau rateu, devin mai batrani decat ceea ce arata actul de identitate. Fiecare cu norocul lui. Ieri am participat la iesirea din „sistem” a trei persoane, pe care le-am cunoscut bine si cu care am si lucrat o perioada de timp. A fost o petrecere pe cinste, nimeni nu s-a simtit marginalizat, izolat, trecut pe „margine”. Asa este normal, asa trebuie sa fim cu totii pentru ca tineretea si frumusetea nu sunt vesnice. Tot ce ramane dupa noi este omenia, ceea ce am facut bun, ceea ce am crescut, ceea ce am educat. Si daca se poate ca amintirea sa dainuie si dincolo de noi, cu atat mai bine. Eu le doresc sanatate, bucurii si sa nu uite niciodata ca viata exista si dincolo de locul de munca, caruia i-au fost devotate multi ani.

10 Februarie 2008 - Posted by | Evenimente, Oameni, Sanatate

1 comentariu »

  1. […] multi ani ! Sambata  am participat  la “Iesirea din sistem” ,vorba neveste-mi , a trei colege de-ale ei […]

    Pingback de La multi ani ! « sip ” to be or not to be “… blogger | 11 Februarie 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

