Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Gaudeamus Igitur – 30 de ani

Nu stiu altii cum sunt (vorba lui Nica a lui Stefan a Petrii), dar eu sunt o melancolica incurabila. Am primit saptamana trecuta o invitatie pe mail de la dragii mei colegi de facultate, care organizeaza intalnirea de 30 (treizeci) de ani de la absolvire. Cinste lor, toata stima si consideratia mea pentru ca si-au asumat o asemenea responsabilitate. Este foarte greu sa organizezi un eveniment de asemenea anvergura, mai ales dupa 30 de ani, si pentru 120 de absolventi.  Am participat la toate intalnirile de pana acum si binenteles ca n-o s-o ratez nici pe aceasta. Evenimentul are loc in Cluj- Napoca, la Hotel „Rimini” in perioada 29-31 august 2008.

 Sa fiu sincera asta mi-a cam stricat planurile pentru sarbatorile de Pasti, cand voiam sa merg putin pana la Viena. Cheltuielile pentru intalnire sunt putin cam piparate (sunt curioasa cata lume va confirma participarea), asa ca am facut un upgrade.

26 Aprilie 2008 - Posted by | Colegi, Evenimente, Orase, Scoala

6 comentarii »

  1. sa va traiasca sotul in primul rand azi si sa va bucurati de el…si sa va distati mult la petrecere 🙂 cine stie poate o sa fie frumos …mai frumos ca la Viena ???cine stie 😛 ….si sa aveti Sarbatori Fericite
    Va pup :*

    Comentariu de dana | 26 Aprilie 2008 | Răspunde

  2. Nimic nu e mai frumos ca o plimbare prin Viena. Parerea mea !!!!! Multumesc mult.

    Comentariu de ghiocel07 | 26 Aprilie 2008 | Răspunde

  3. Cred ca nimic nu este mai emotionant decat o intalnire dupa terminarea scolii.Sunt convinsa ca te vei distra pe cinste mai ales ca sunt destui din colegii tai cu care ai pastrat legatura.Viena este tot acolo si mai tarziu si sunt convinsa ca o sa gsesti tu o solutie sa mergi si acolo.
    Sarbatori fericite! Fie ca numai lumina sa va insoteasca pe drumurile voastre. Hristos A Inviat!
    Wini

    Comentariu de Malvine Socaci | 26 Aprilie 2008 | Răspunde

  4. @Malvine – Oauuuu!!!! Prietena mea mi-a scris pe blog ! Uraaaa ! Mai vreau….

    Comentariu de ghiocel07 | 26 Aprilie 2008 | Răspunde

  5. @Malvine – Abia asteapta sa-si intalneasca „dragutii” din acele vremuri …!

    Comentariu de sip | 27 Aprilie 2008 | Răspunde

  6. […] tot vom fii. Este vorba de intalnirea de 30 de ani de la absolvirea facultatii. Asa cum scriam prin aprilie anul acesta prin grija colegilor clujeni intalnirea are loc la Cluj-Napoca, locul cel mai frumos si […]

    Pingback de Revedere Hotel Rimini « Ghiocel07’s Weblog | 29 August 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

