Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Poiana Marului

Cum ne-am cam saturat de Hateg, Tg Jiu, Deva, Hunedoara, am luat-o spre Caransebes cu gandul de a merge la Poiana Marului. Mai fuseseram pe acolo acum cativa ani, dar nu am si ajuns la destinatie. Nu mai stiu din ce cauza. Cred ca am gresit drumul. La noi sunt marcate traseele…. ca nu este usor sa te ratacesti. Daca intalnesti un localnic sa-l intrebi, bine, daca nu o iei la nimereala. De data asta am nimerit. Un traseu superb, merita vazut de amatorii de ozon, iarba verde, pescuit si gratar.  Un singur lucru nu am inteles, de ce-i zice Poiana Marului, voi cerceta. Acum cateva poze.

Lacul de acumulare Marul

 Manastirea Maru

Spre coada lacului

Pensiunea Dor

Imagine de vis

Urme ale trecutului

 

Imagine rustica

Spre casa

Spre casa

Pentru cei interesati iata cum se ajunge in Poiana Marului:

„Din Caransebes se merge pe DN 68 catre Hateg, pana in orasul Otelul Rosu. Pana aici, drumul este foarte bun. Statiunea este la 25 de kilometri de Otelul Rosu, aceasta portiune de drum fiind insa destul de proasta. Poiana Marului este plasata la o altitudine de 500 de metri. Drumul trece pe langa lacul de acumulare „Marul”, pensiunile la care se poate face cazarea fiind situate practic in „coada” lacului.”

17 Mai 2008 - Posted by | Poiana Marului | , ,

4 comentarii »

  1. […] o multime de poze, cu aparatul lui Ghiocel. Eu ,tantalau, l-am uitat acasa pe al meu , iar lui Nokia, cel destept, i se terminasera bateriile. […]

    Pingback de Am fost la Poiana Marului « sip ” to be or not to be “… blogger | 18 Mai 2008 | Răspunde

  2. buna, doresc sa stiu de la Hateg cum ajung in Poiana Marului ?
    Merg prin Sarmizegetusa?
    am nevoie sa stiu in maxim 7 zile de cand am scris.
    thnx anticipat!

    Comentariu de Bianca | 20 Iulie 2009 | Răspunde

  3. @Bianca-de la Hateg mergi prin Sarmisegtuza si aproape de Otelu Rosu, la Zavoi o iei la stanga. Traseul se vede si pe linkul pus de mine pe Poiana Marului. Este indicator pe sosea. Drum bun si distratie placuta.

    Comentariu de ghiocel07 | 21 Iulie 2009 | Răspunde

  4. este foarte frumos

    Comentariu de pavel | 7 Iunie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

