Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Valea Loarei

Astazi este prima zi in care am internet, asa ca ma grabesc sa spun ca sunt bine – merci, in Franta, pe Valea Loarei. Dupa un drum splendid prin Austria, Germania si Elvetia, am poposit in Franta cu intentia de a vizita cateva castele de pe Valea Loarei. Si cum nu sunt putine, nici nu stiu cum se poate face o selectie. Am cumparat o harta a zonei si le-am luat la rand. Am vizitat Castelul Chambord,

Castelul Amboise

Castelul Chenonceau

Astea sunt din „Castele in miniatura”. Cele originale cand ajung acasa. Oricum aici a fost foarte frumos. I-a placut si lui:

A vrut sa ne paraseasca, sa plece in Austria si sa ne astepte acolo.

Dar in cele din urma, tot mai bine cu mine

7 Iunie 2008 - Posted by | Franta | , , , ,

6 comentarii »

  1. Da e minunat … Azi tre’ sa ajungem in St-Malo , prin St-Nazaire (locul de varsare al Loarei in Oceanul Atlantic)

    Comentariu de sip | 8 Iunie 2008 | Răspunde

  2. […] anterior . Obiectivele atinse : Izvorul Dunarii -Dona Quelle (Germania), Montreaux  (Elvetia) , Castelele Loarei, Muntele St Michel , Pas de Cales (Franta) … si cam atat… uitasem in Germania […]

    Pingback de Dupa 6600 de km din nou acasa « sip ” to be or not to be “… blogger | 16 Iunie 2008 | Răspunde

  3. […] de calatorie 5 Italia in miniatura Anul trecut am vizitat Petit Chateau, un parc imens cu castelele din Franta in miniatura. Ne-a placut foarte mult, asa ca acum cand […]

    Pingback de Jurnal de calatorie 5 Italia in miniatura « Ghiocel07 | 23 Iunie 2009 | Răspunde

  4. Te felicit ca ai ajuns sa vezi locul de joaca al regilor Frantei. Te rog sa imi spui unde este parcul Petit Chateau, in Tours sau in alta localitate apropiata orasului.
    Multumesc, Dumitra.

    Comentariu de dumitra | 11 Aprilie 2011 | Răspunde

  5. @Dumitra-aici gasesti localizarea https://ghiocel07.wordpress.com/2009/06/23/jurnal-de-calatorie-5-italia-in-miniatura/

    Comentariu de ghiocel07 | 11 Aprilie 2011 | Răspunde

  6. […] ce am vazut Petit Chateau din Franta, Italia in miniatura si Minimundus din Klengenfurt-Austria anul acesta am ajuns la […]

    Pingback de Madurodam, miniatura olandeza « Ghiocel07 | 13 Martie 2014 | Răspunde


Lasă un răspuns

