Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Rafting pe Jiu

Acum cca o luna mergand spre Tg Jiu am intalnit pe Defileul Jiului doua grupuri de pasionati ai sporturilor extreme. Practicau rafting. Am auzit ca in Romania, cele mai potrivite si cunoscute rauri pentru rafting sunt Bistrita si Muresul- pentru incepatori, Defileul Jiului – pentru nivel mediu si avansat, Crisul Pietros, Nera si Cerna – pentru cei foarte antrenati. Pana acum numai pe Jiu am intalnit practicanti ai acestui sport nautic.

Ultimele poze sunt mai frumoase, sunt facute de fiul meu.

6 Iulie 2008 - Posted by | Romania | , , ,

2 comentarii »

  1. Din ce am aflat Jiul este cel mai bun rau de rafting din Romania. E super ca se face asa ceva si la noi in tara. Pacat ca nu stim sa ne valorificam potentialul de care dispunem si ca aflam asa de tarziu de ce putem face la noi in tara.Am vazut ce scrie pe barca , i-am gasit pe Google si au un program cu o multime de super activitati, pentru cei care se simt in stare …….

    Comentariu de daria | 9 Aprilie 2009 | Răspunde

    • @daria-asa stiu si eu si e chiar frumos pentru cine doreste adrenalina. Toata admiratia mea celor care se ocupa de promovarea acestui sport si nu numai.

      Comentariu de ghiocel07 | 10 Aprilie 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

