Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Miniaturi si la Bruxelles

„In BruParck, la picioarele Atomului, intreaga Europa se intinde pe mai multe de 2.5 hectare, cu modele copiate exact (la scara de 1:25) a celor mai importante monumente: Acropolisul, Poarta Brandemburg, Big Benul.

Pentru a fi mai credibile, langa ele mici automobile, autobuze, trenuri se misca pe sosele si tuneluri la fel de mici. Acum sunt aproximativ 300 de monumente copiate, dar numarul creste cu fiecare an.” Cum eu sunt pasionata de tot ceea ce este mic si frumos sper sa ajung sa vad aceste minunatii. Daca ne-a placut „Le petit Chateaux” sigur ne va incanta si acest loc superb. Pacat ca anul trecut cand am fost la Bruxelles nu am avut timp sa-l vizitam, dar poate la toamna, poate la anul! Cine stie, sanatosi sa fim.

18 Iulie 2008 - Posted by | Belgia, Miniaturi, Minieuropa, Orase

1 comentariu »

  1. Tii minte ca din autocarul cu care am facut turul orasului l-am vazut .Este intradevar langa Atom .

    Comentariu de sip | 19 Iulie 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

