Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Dunarea la Cazane

Pentru ca am avut oaspeti de seama, adica fiul meu si prietena lui, am plecat sa facem o plimbare la Dunare, sa-l salutam pe Decebal. Am mers pe Valea Cernei,

prin Herculane

si de aici la Orsova. Am trecut prin Cazanele Mici, prin Cazanele Mari, l-am vazut pe Decebal, am facut multe fotografii.

Am facut cateva fotografii si la vecinii nostrii de pe malul celalalt, la sarbi. Parca am fii fost chiar acolo.

La intoarcere am poposit la Pensiunea Melba. Ceva foarte dragut, construit pe malul Dunarii. Servire prompta, mancare buna, peisaj frumos, atmosfera placuta. Este situata in Dubova, pe Clisura Dunarii.

O sambata petrecuta alaturi de cei dragi.

27 iulie 2008 - Posted by | Clisura Dunarii, Dunare, Herculane, Motel Melba, Orsova

8 comentarii »

1. O zi de neuitat ca preludiu pentru ziua fiului nostru !
    Si Dana cred ca este multumita, a vazut locuri …”in premiera”.

Comentariu de sip | 27 iulie 2008 | Răspunde

2. Ghiocel, locuri superbe avem in tara asta de vizitat.Ma buucr ca si vremea a fost de partea voastra.

Comentariu de Erika | 27 iulie 2008 | Răspunde

3. Ce vacanta frumoasa …, ati si dormit la Pensiunea Melba sau doar v-ati oprit? Sunt curioasa cum sunt preturile pe acolo la cazare si masa.

Comentariu de Moni | 27 iulie 2008 | Răspunde

4. Am luat numai pranzul O camera este 200 lei. Noi am fost patru am luat felul unu ciorba de vacuta cu smantana si felul doi fileu de salau la gratar cu mamaliguta si mujdei, sucuri, un coniac si o bere, 160 lei.

Comentariu de ghiocel07 | 27 iulie 2008 | Răspunde

5. Foarte frumoase locuri ai vizitat Ghiocel! Mi-ar place sa merg si eu acolo!!!

Comentariu de oana | 27 iulie 2008 | Răspunde

6. Zuper!

Comentariu de airbornb | 27 iulie 2008 | Răspunde

7. Herculanele este statiunea mea favorita,bunica mea a avut o vila acolo,pe care au nationalizat-o comunistii,si care s-a intors in patrimoniul familiei la un an dupa moartea ei.Este aproape de podul Rosu.Are atatea istorii frumoase Herculanele…Coronini,La printese,avea o viata frumoasa altadata,bunica imi spunea ca l-a avut oaspete pe Nicolae Iorga,si cand ma gandesc ca este cea mai veche statiune balneara si ce a ajuns acum imi vine sa plang.Auzisem ca vor sa construiasca un aeroport in apropriere pt a aduce turisti.In oct.1986 am petrecut luna de miere acolo,la Hotel ROMAN,era plin de turisti din Israel,iubitori ai Romaniei,adusesera cu ei o revista tiparita in romana ,f intereanta,pe care ne-o dadeau de pe o zi pe alta s-o lecturam.Multumesc pentru imagini

Comentariu de laura vadeanu | 24 ianuarie 2009 | Răspunde

• @laura-cu mare drag. Ma bucur ca te delectezi cu blogul meu, cu calatoriile noastre, cu locurile pe care avem placerea sa le vizitam