Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Reciclarea telefoanelor mobile

Am citit la Denisa pe blog de atasamentul ei pentru un Nokia 1101, desi am inteles ca nu-l mai foloseste. Credeam ca numai eu sunt maniaca. Adun mai frate de toate, trebuie nu trebuie. Am telefoane mobile de acum trei-patru ani care stau prin sertare.  Stiu si de campania initiata de Vodafone de reciclare a telefonelor mobile, dar nu stiu unde se pot preda acestea. Cine le preia ? Daca stie cineva, poate-mi spune si mie. Asa o sa scap de ceva inutil pentru mine si util unei cauze nobile. Pardon, intre timp am aflat. Ma voi prezenta cu „caramizile” la reciclare. Daca si voi aveti astfel de inutilitati faceti un gest generos si participati la campanie.

29 Octombrie 2008 - Posted by | Campanie, Reciclare, Telefon mobil

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

