Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Dinamo-Steaua pe Ghencea

Nu sunt eu o microbista, dar aseara m-am uitat la meci printre picaturi. Cum in familie si anturaj am dinamovisti, cand am vazut ca este 0-1 nu m-am mai uitat. Am dat din cand in cand pe Antena 1 sa vad ce s-a mai schimbat, am vazut ca nimic si am urmarit in continuare alte emisiuni. Si asta am facut toata seara, poate, poate intervine ceva. M-au intristat altercatiile de la intrarea in stadion, precum si cele de pe stadion. Oare cui folosesc aceste nebunii. Nu se poate sa fie o atmosfera placuta, o sustinere civilizata a  echipelor? De ce nu se iau masuri drastice impotriva acestor huligani? Pana cand aceasta toleranta din partea autoritatilor? Dar sa revenim la meci. Cum nu ma pricep prea mult la fotbal, am remarcat doar ca cei 22 de fotbalisti alergau cam lent dupa minge. Parca faceau joking. Si uite asa a trecut prima repriza, a inceput publicitatea. Din nou butonare. Noroc ca telecomanda nu s-a stricat inca. Repriza a doua, idem. Cand m-am saturat de butonat, GOOOOL! Fericire in tribuna, fericire in sufletul meu. Stiam pe cineva care se bucura de acest gol si nu puteam sa nu fiu si eu partasa la bucurie. Bine ca nu mai erau decat cateva minute pana la sfarsitul meciului. Inima cat un purice. Ceasul parca se oprise. N-am mai rezistat si am dat la o telenovela. Dar nici acolo nu am avut rabdare, asa ca din nou meci. In sfarsit fluier final, scor 1-1. Dragi dinamovisti (stiti voi care), ar trebui sa-mi cumparati o telecomanda noua. La urmatorul meci va trebui sa folosesc coada de matura pentru schimbarea canalelor.

2 Noiembrie 2008 - Posted by | Dinamo, Fotbal

4 comentarii »

  1. Prima data vine Mos Nicolae, pune contor … si pentru el !

    Comentariu de sip | 3 Noiembrie 2008 | Răspunde

  2. De prin piata cui ? Vezi ca s-ar putea crede ca de la Petrosani si o sa dea navala toti Bucurestenii. O sa se blocheze si la noi traficul…

    Comentariu de sip | 3 Noiembrie 2008 | Răspunde

  3. Pentru toti curiosii piata este in Bolzano-Italia.

    Comentariu de ghiocel07 | 3 Noiembrie 2008 | Răspunde

  4. Mos Nicolae nu se pune. Este plecat in delegatie si nu ajunge la noi pana in 5 decembrie!

    Comentariu de ghiocel07 | 3 Noiembrie 2008 | Răspunde


Lasă un răspuns

