Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Un aparat util – blenderul

Desi am tot felul de aparate si ustensile de bucatarie, blenderul imi lipsea. Asa ca de Mos  Nicolae mi-am facut cadou unul. Este minunat, mai ales ca vasul este din sticla si se spala foarte bine. De atunci in fiecare dimineata, sau aproape, beau suc de fructe. Este bun,  sanatos si nu ne strica ceva vitamine. Si culmea am molipsit si colegele de birou, au cumparat si ele  si de atunci aud numai laude. Este mult mai sanatos sa bei un pahar de suc natural decat cel din comert plin de conservanti si E-uri.

Urmeaza sa experimentez ceva retete de cocktail, shake si alte bauturi racoritoare.

6 Ianuarie 2009 - Posted by | Ustensile |

10 comentarii »

  1. Imi spuneti si mie cum faceti suc cu blenderul? Mie imi iese un pure…Multumesc anticipat!

    Comentariu de mariana | 6 Ianuarie 2009 | Răspunde

  2. @mariana-peste fructe se pune putina apa sau lapte, in functie de fruct. O sa-ti trimit cateva retete pe mail.

    Comentariu de ghiocel07 | 6 Ianuarie 2009 | Răspunde

  3. e prea gros, cu tot cu apa sau lapte, imi sta in gat (la propriu), desi e foarte sanatos.

    Sa-l folositi sanatosi.

    Comentariu de Exceptiul | 11 Ianuarie 2009 | Răspunde

  4. @Exceptiul-multumesc. E chestie de obisnuinta si pentru sanatate merita incercat, poate cu mai multa apa.

    Comentariu de ghiocel07 | 11 Ianuarie 2009 | Răspunde

  5. si mie imi iese tot pireu sucul natural deci @mariana te rog trimitemi si mie retete pe email te rog
    mersi anticipat

    Comentariu de madra009 | 14 Martie 2009 | Răspunde

  6. As dori si eu niste retete daca se poate…multumesc

    Comentariu de Angy | 5 August 2012 | Răspunde

  7. pret

    Comentariu de maria giurca | 5 Octombrie 2015 | Răspunde

    • va rog mult spuneti mi pretul

      Comentariu de maria giurca | 5 Octombrie 2015 | Răspunde

      • @maria giurca-acest blender a fost cumparat in 2009, între timp l-am făcut cadou și mi-am luat altul, pe care-l poți vedea în Retetelemamei Acesta costă 179 lei.

        Comentariu de ghiocel07 | 5 Octombrie 2015


Lasă un răspuns

