Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Webcam

De ziua mea am primit de la sotul meu cadou casti cu microfon si webcam marca CANYON. Acum cateva zile ma vazuse vorbind cu o prietena pe mess si aveam fel de fel de accesorii, care de care cu mai multe sarme. De atunci mi-a spus ca-mi cumpara ceva mai modern. Si iata ca mi-a facut surpriza si m-am trezit cu cadoul …. sub brad. Nu, nu a venit Mos Craciun inca o data, dar acolo era ascuns pachetul.

8 Ianuarie 2009 - Posted by | Aniversare, Cadou, Tehnologie

3 comentarii »

  1. Frumos cadou. Sper ca acum sa va putem solicita in direct informatii despre retele asa de gustoase care ajung la noi din frumoasa zona a Vaii Jiului.

    Comentariu de ValyCo | 9 Ianuarie 2009 | Răspunde

  2. a high-tech girl 🙂
    Barbatii astia.. tin femeile in pas cu tehnologia.

    Comentariu de Exceptiul | 11 Ianuarie 2009 | Răspunde

  3. @Exceptiul-uneori e si invers, cel putin la noi.

    Comentariu de ghiocel07 | 11 Ianuarie 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

