Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Laptop Sony Vaio

Anul trecut a fost anul castigurilor pentru o parte a familiei mele. Fiul meu a castigat o excursie la Paris, iar eu am castigat un telefon mobil si un Laptop. Adevarul este ca pentru aceste castiguri am muncit pe rupte, dar nu-mi pare rau. Acum nu stiu ce sa fac cu Laptopul. Este unul performant, este foarte bun pentru cineva care chiar munceste cu el. Eu am unul pe care-l folosesc acasa si sincer sunt multumita de el. Nu ca nu mi-ar fi bun unul care sa zboare, dar oare merita numai asa de fite? De felul meu nu le am pe astea cu megalomania, asa ca stau sa vad ce fac cu el. Aveti vre-o idee? Eu m-am gandit la ceva, dar sa vad ce mai visez in urmatoarele nopti. Deocamdata e la pastrare.

15 Ianuarie 2009 - Posted by | Cadou, Calculator, Laptop

9 comentarii »

  1. Aţi putea să-l faceţi cadou cuiva din familie care nu are, să-l păstraţi – pentru că e nou şi probabil mai bun decât ce aveţi acum, să-l ţineţi de „rezervă”, în cazul în care actualul dă semne de oboseală, să-l vindeţi şi să vă luaţi ceva ce vă doriţi şi nu aveţi.

    Comentariu de Denisa | 15 Ianuarie 2009 | Răspunde

  2. @Denisa-in familie are toata lumea. Oricum la una din ideile tale m-am gandit, dar deocamdata…suspans….Multumesc.

    Comentariu de ghiocel07 | 15 Ianuarie 2009 | Răspunde

  3. daca aveti toti si nu vrei sa-l dai cadou, simplu, vinde-l.

    In general pc-urile si laptopurile de devalorizeaza repede.
    (si daca-l vinzi, let me know please 🙂 )

    Comentariu de Exceptiul | 15 Ianuarie 2009 | Răspunde

  4. Pentru ca cineva,la care cred ca s-a gandit, nici nu si-a facut timp, pana la ora asta, sa citeasca postul lui mamica … cred ca-mi va reveni mie !!!
    Nu-i asa mama…?
    Eu iti multumesc anticipat, mama …

    Comentariu de sip | 15 Ianuarie 2009 | Răspunde

  5. Mama, o astfel de scula este ca si cum ti-ai cumpara un TIR sa transporti cu el valizele in concediu …

    Comentariu de sip | 15 Ianuarie 2009 | Răspunde

  6. Mie, sincer , mi-ar fi placut sa aflu ca l-ati facut cadou Danei (chiar daca are sau nu) si sa faca ea ce vrea cu el…Mi-ar fi placut gestul!

    Comentariu de mariana | 15 Ianuarie 2009 | Răspunde

  7. @sip – „cineva la care cred ca s-a gandit” a citit postul asta pe la 7AM 🙂 dar mie nu-mi place sa cersesc… e alegerea lu Ghiocel ce face cu el pentru ca pana la urma este al ei.

    Nu vreau sa comentez subiectul, vreau doar sa te felicit pentru ca l-ai castigat, pentru ca ai fost cea mai buna din tara (stiu tu esti modesta si nu spui asta). Iar eu sunt cel mai mandru ca mama mea e cea mai tare dintr-un anumit domeniu 🙂

    @sip – pe tine cand te felicit asa? 🙂

    Comentariu de criserb | 15 Ianuarie 2009 | Răspunde

  8. @Exceptiul-s-ar putea sa fie o idee buna.
    @mariana-dana are si am spus clar ca acest laptop este pentru cineva care stie ce sa faca cu el, adica sa produca.
    @sip-scula asta este super pentru profesionisti, nu pentru incepatori. A-bike este suficienta pentru concediu!
    @criserb-multumesc, sunt modesta, dar fericita pentru acest cadou. Si mai ales sunt fericita ca cineva din provincie a obtinut un asa premiu. Uneori munca este si rasplatita.

    Comentariu de ghiocel07 | 15 Ianuarie 2009 | Răspunde

  9. […] ieri am trecut pe VAIO (VGN-NS11Z) un laptop primit de la mama, pentru merite deosebite Multumesc […]

    Pingback de Sony VAIO e noul meu laptop | 26 Ianuarie 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

