Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

M-am blocat

Nu va faceti griji, nu am facut o criza de sciatica. S-a imbolnavit wordpressul. Nu mai vrea sa faca numaratoarea vizitatorilor. Mi-a semnalat Mo, care s-a blocat la 66.666. Cum nu aveam un asa un numar „frumos”, nu am retinut sa fie vre-o problema. Dupa un timp ma uit la ziua de astazi si imi sare in ochi cifra 400. Atatea accesari aveam si cand am venit de la servici si acum in noapte.  Concluzia mea este ca stricaciunea a fost  facuta de  vegetarienii lui criserb, care mai ca se luau de par pe blogul lui.

Pentru maine o zi buna fara blocaje, nici macar in trafic.

31 Ianuarie 2009 - Posted by | Blog

1 comentariu »

  1. astia de la wordpress au zis ca e posibil ca si azi sa fie probleme…

    Comentariu de mohui | 31 Ianuarie 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

