Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Migdalele

100 g de migdale contin 24 mg de vitamina E, vitamine din grupul B, vitamina A

Migdalele sunt recomandate pentru imbunatatirea digestiei si datorita cantitatii apreciabile de fibre alimentare pe care le contin. Fibrele echilibreaza tranzitul intestinal si stimuleaza detoxificarea organismului. Totodata, migdalele se remarca prin continutul în proteine. „Singurul lucru de care trebuie sa tinem seama este cantitatea de calorii. Migdalele sunt foarte bogate în calorii, 100 g ajungand la 610 calorii. De aceea, puteam manca 40-50 g zilnic, dar nu mai mult, daca vrem sa nu ne ingrasam”, ne atrage atentia profesor doctor Gheorghe Mencinicopschi. Specialistul ne mai sfatuieste sa mancam migdale crude, in nici un caz prajite. Deoarece, prin prajire, în migdale se formeaza o substanta nociva, numita acrilamida.

Mai multe aici.

31 Ianuarie 2009 - Posted by | Migdale, Sanatate

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: