Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Migdalele

100 g de migdale contin 24 mg de vitamina E, vitamine din grupul B, vitamina A

Migdalele sunt recomandate pentru imbunatatirea digestiei si datorita cantitatii apreciabile de fibre alimentare pe care le contin. Fibrele echilibreaza tranzitul intestinal si stimuleaza detoxificarea organismului. Totodata, migdalele se remarca prin continutul în proteine. “Singurul lucru de care trebuie sa tinem seama este cantitatea de calorii. Migdalele sunt foarte bogate în calorii, 100 g ajungand la 610 calorii. De aceea, puteam manca 40-50 g zilnic, dar nu mai mult, daca vrem sa nu ne ingrasam”, ne atrage atentia profesor doctor Gheorghe Mencinicopschi. Specialistul ne mai sfatuieste sa mancam migdale crude, in nici un caz prajite. Deoarece, prin prajire, în migdale se formeaza o substanta nociva, numita acrilamida.

Mai multe aici.

About these ads

31 ianuarie 2009 - Publicat de | Migdale, Sanatate

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

Completeaza detaliile de mai jos sau apasa click pe una din imagini pentru a te loga:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Schimbă )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Schimbă )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Schimbă )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Schimbă )

Connecting to %s

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

Join 87 other followers

%d bloggers like this: