Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Pixul cu cristale Swarovski

Spuneam ca printre alte pasiuni o am si pe aceea de a colectiona pixuri. In concediul de toamna mi-am luat un pix cu cristale direct de la sursa, adica de la Swarovski.  Dupa ce l-am folosit am ramas fara pasta si am fost necajita negasind o pasta identica pe plan local. Ma si vedeam mergand din nou la Innsbruck dupa o pasta de pix!  Din pacate am gasit la Bucuresti la un supermarket. Si nu am cumparat una, am cumparat un pachet de 10 bucati, sa-mi ajunga. De fapt nici nu se putea mai putine.

26 Februarie 2009 - Posted by | Pasiune, Pix, Swarovski

17 comentarii »

  1. De ce nu recunosti ca daca nu eram eu puteai sa-l arunci…si sa pastrezi cristalele.

    Comentariu de sip | 27 Februarie 2009 | Răspunde

    • Ei lasa, nu ma inebuni….gaseam eu undeva si daca nu, la colectie mergea si fara. Oricum Cristi se oferise sa-mi caute. SIC!

      Comentariu de ghiocel07 | 27 Februarie 2009 | Răspunde

      • cati bani ai dat pe el??

        Comentariu de george | 27 Octombrie 2010

      • 10-12 EUR

        Comentariu de ghiocel07 | 27 Octombrie 2010

  2. buna! spune-mi, te rog, la ce supermarket ai gasit pasta? Sunt in aceeasi situatie, nu gasesc nicaieri 😦

    Comentariu de aura | 26 Aprilie 2011 | Răspunde

    • De la Real. Daca-mi spui adresa si esti din Romania iti trimit 3-4 bucati ca am un set intreg.

      Comentariu de ghiocel07 | 26 Aprilie 2011 | Răspunde

  3. Foarte dragut din partea ta, multumesc de intentie:) O sa ma duc la Real si mai caut putin inainte sa ma dau batuta 🙂

    Comentariu de aura | 27 Aprilie 2011 | Răspunde

    • Bine astept un semn de la tine.

      Comentariu de ghiocel07 | 27 Aprilie 2011 | Răspunde

      • am cautat si la Real si la Carrefour, fara succes. Nu mai stiu pe unde sa ma duc. Ar fi super daca ai putea sa imi trimit macar 2 bucati contra cost(insist contra cost!). Ai adresa mea de e-mail acolo, scrie-mi pls 🙂

        Comentariu de aura | 8 Mai 2011

  4. Buna! Mi-ai trimis in primavara niste paste pentru acest pix. Vreau sa iti spun ca tocmai am descoperit ca se gasesc si la libraria Mihai Eminescu in Bucuresti(se vand la bucata). Daca ai nevoie de cateva, let me know! Te pup!

    Comentariu de Aura | 5 Decembrie 2011 | Răspunde

    • Multumesc. Mai am rezerva, dar daca se termina apelez la tine. O seara frumoasa.

      Comentariu de ghiocel07 | 5 Decembrie 2011 | Răspunde

  5. Buna ! Nu stii online se pot comanda ?

    Comentariu de Antonia | 14 Iunie 2015 | Răspunde

    • @Antonia-din păcate nu știu. O zi bună.

      Comentariu de ghiocel07 | 15 Iunie 2015 | Răspunde

      • Ok. Tu mai ai cumva rezerva albastra? Mi-ar trebui tare mult… Sau poti sa îmi spui la ce magazin găsesc …

        Comentariu de Antonia | 20 Iunie 2015

      • @Antonia-nu am rezerve în plus, caută tot pe net sau la Diverta.

        Comentariu de ghiocel07 | 21 Iunie 2015

  6. Cum ati reusit sa ii schimbati pasta? Eu nu reusesc sa il desfac.

    Comentariu de Ioana Mititelu | 27 Februarie 2017 | Răspunde

    • @Ioana Mititelu-se trage simplu de la mijloc.

      Comentariu de ghiocel07 | 28 Februarie 2017 | Răspunde


Lasă un răspuns

