Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Prin Sibiul medieval

Duminica dimineata m-am uitat pe net si pe saitul orasului Sibiu am vazut ce evenimente sunt in desfasurare. In plus pe camera montata in Piata Mare apare un cort mare. Deci acolo se intampla ceva.  Am dat un link sotului meu si gata, la drum. Nimic deosebit in calatorie. Sibiul este unul din orasele mele preferate. Un oras cu iz german, un oras unde traditia este pastrata cu sfintenie, un oras curat, un oras plin de istorie. Dupa ce am dat un tur de oras la pas, m-am apucat de fotografiat diverse. Si cum eu am ochi de soim, mereu gasesc ceva deosebit pe unde calatoresc. Iata cateva mostre:

Primaria vazuta prin gangul Cetatii

Mostra din peretele original al gangului

„Domeniile Tohani” in cortul unde urma sa fie expozitia de arta culinara traditionala

Placuta ce se poate vedea pe foarte multe cladiri din orasul vechi.

Putina atmosfera vieneza

Asa arata capacele de canal in orasul istoric

Un piron de lemn cu multe cuie in el, situat langa Casa Calfelor

Aici este Casa Calfelor

Urmeaza si alte curiozitati cazute si fotografiate in minunatul oras Sibiu.

25 Martie 2009 - Posted by | Romania | , ,

5 comentarii »

  1. imi doresc din suflet sa ajung mai des in acest loc,care mie imi pare european,caci vad pastrata traditia,o chestie capitala in existenta unui conglomerat uman.frumoase poze,ochi de soim!

    Comentariu de alison | 25 Martie 2009 | Răspunde

  2. Frumos, Sibiul este unul din cele mai frumoase orase din tara asta… si nu e vina noasta, nuuu ci a nemtilor 🙂

    Comentariu de criserb | 26 Martie 2009 | Răspunde

  3. Frumoase fotografii ! Am vizitat Sibiu-ul de 2 ori, cu ocazia unor competitii, mai bine zis am fost in Sibiu si cred ca am sa il pun pe lista oraselor de vazut in una din vizitele noastre. Putin cat l-am vazut mi-a placut. Va multumim ca ne aratati ce trebuie vazut ! 🙂

    Comentariu de Valy | 26 Martie 2009 | Răspunde

  4. […] firma serioasa Prin primavara, la Sibiu, la un targ de nunti mi-am cumparat un tratament pentru unghii. Putin cam scump, dar in timp s-a […]

    Pingback de O firma serioasa « Ghiocel07 | 22 Noiembrie 2009 | Răspunde

  5. […] Sibiu – 30 aprilie-1 Mai – a treia editie a Targului de produse traditionale si ecologice, ce se desfasoara in Muzeul în aer liber din Dumbrava Sibiului. Alte date de organizare 21-22 mai, 11-12 iunie, 25-26 iunie, 9-10 iulie, 23-24 iulie, 6-7 august, 20-21 august, 17-18 septembrie, 1-2 octombrie, 15-16 octombrie […]

    Pingback de Manifestari in 30 aprilie si 1 Mai « Ghiocel07 | 30 Aprilie 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

