Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Sa fim mai buni in prag de sarbatoare cu doar un SMS

Cum nu am somn, seara tarziu ma uit la Rai da buni. Am auzit-o de Andreea Berecleanu si Andrei Zaharescu care faceau pledoarie pentru ajutarea unui copilas. O fetita pe nume Theodora, un copil ca multi altii, care are nevoie de ajutorul nostru. N-am stat nici o clipa pe ganduri si am dat un SMS la 877 pentru o mica donatie. Cred ca ar fi frumos ca acum in preajma Sfintelor Sarbatori Pascale sa facem un asemenea gest. Si ce este un SMS de 2 EUR? O nimica toata acum cand facem cheltuieli peste masura pentru noi cei sanatosi si pentru copiii nostrii. Renuntati la un pachet de tigari, o sticla de Coca-cola, o ciocolata, un catel de plus, un pachet de biscuiti, un buchet de flori si faceti acest mic gest pentru o cauza nobila. Acesti copii nu au nici o vina ca s-au nascut cu malformatii. Fiecare dintre noi am putea fi in locul lor. Fiti buni si ajutati un parinte pentru ca micutul lui sa fie asa ca voi toti. SANATOS. Credeti-ma nu am nici un interes personal in treaba asta, singurul meu interes este sa fim mai buni, mai milosi, mai umani cu semenii nostrii. Sa aratam ca ne pasa.

16 Aprilie 2009 - Posted by | Anunt umanitar, Copii, Sanatate

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

