Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Mare meci mare

Acum cativa ani in plimbarile noastre am trecut prin Godinesti. O comuna in judetul Gorj pe drumul spre Baia de Fier. Cautam pe cineva acolo, am facut o vizita si dupa, am dat o tura prin comuna. Tin minte ca era un loc frumos, cu multa verdeata, case frumoase si flori la ferestre. Aseara la „Rai da Buni” Mihai Morar zicea ceva de un meci de fotbal intre Stiinta Godinesti si Zu All Stars. Oau! Uite asa o comuna in fundatura Gorjului a devenit cunoascuta datorita unor oameni populari, a unor oameni indragiti de telespectatori si audioascultatori. Buzdugan si Morar au un farmec si un umor aparte, poate de aceea sunt si indragiti. Meciul se desfasoara duminica 17 mai 2009 pe Godinesti Arena. Am inteles ca deja si-au anuntat prezenta cativa dinamovisti, doi solisti de la Sistem, Iulian Moga, reporteri de la Gazeta Sporturilor, Vlad Ionescu de la Antena 1. Arbitru Ion Cracinescu.  Transportul este asigurat de Eurolines. Va dati seama ce-o fi acolo? Cinste celor doua vedete de la Radio ZU: Buzdugan si Morar.

15 Mai 2009 - Posted by | Distratie, Fotbal, Radio ZU

5 comentarii »

  1. Daca vrei, o sa fim si noi !

    Comentariu de sip | 16 Mai 2009 | Răspunde

  2. Sa fiti si voi acolo, cu siguranta o sa fie frumos 🙂

    As veni si eu dar e cam departe mai ales ca maine seara trebuie sa-mi sustin echipa preferata intr-un meci destul de greu si de o mare importanta acum la sfarsitul campionatului.

    Astept poze de la voi!

    Salutari lui Buzdugan si Morar si rau faceti ca nu-i ascultati la radio. Stiu ca nu e in Petrosani dar puteti sa-i ascultati online!

    Comentariu de dana | 16 Mai 2009 | Răspunde

  3. @dana-acum i-am dat drumul. Poate mergem maine, desi va fi o nebunie acolo. Am vazut ca multa lume se pregateste sa mearga. Bafta echipei favorite.

    Comentariu de ghiocel07 | 16 Mai 2009 | Răspunde

  4. Am fost, am vazut nebunia …
    Mai multe pe serbionel.ro !

    Comentariu de sip | 18 Mai 2009 | Răspunde

  5. sip,
    te-am citit si am furat si 2 foto, dar sa stii ca o sa specific sursa daca le folosesc…

    Comentariu de mohui | 18 Mai 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

