Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Esec la Eurovizion

In seara asta dupa gustul amar al Eurovizionului am ajuns la concluzia ca nu existam pe harta Europei. In plus romanilor de peste hotare putin le pasa de noi. Nici macar unii vecinii nu ne mai voteaza. Asta e! Din ambitie ar trebui sa nu mai participam. Pacat de concurenti sa se streseze intr-un asemenea concurs si rezultatul sa fie influentat de imaginea pe care au creat-o unii concetateni peste hotare. Imi pare rau de Elena si toti cei care au participat la acest concurs politizat. Inca o data vedem, daca mai era cazul, cat de iubiti suntem in lume.

17 Mai 2009 - Posted by | Elena Gheorghe, Eurovision

11 comentarii »

  1. Foarte trist dar si eu am simtit acelas sentiment …
    Nu existam !

    Comentariu de sip | 17 Mai 2009 | Răspunde

  2. SINTEM din nou singuri la portile EUROPEI.[URSS INCA EXISTA]S-a vazut aseara..Eu nu cred ca romani din Ungaria nu au votat deloc pentru Romania.Au gresit si ai nostri ,au spus peste tot ca i-i pe jumatate Macedoneanca.Dar nu au spus ca maicasa ii din ardeal,din Mures.Poate ar mai fi castigat din voturile Ardelenilor din strainatate.

    Comentariu de Elena din Ardeal | 17 Mai 2009 | Răspunde

  3. parerea mea personala…eurovisionul nu mai e de mult ceea ce a fost cindva…un concurs de muzica…ca a evoluat asta nu ar fi rau…ca s-a transformat intr-un show…cu artisti…acrobatiii..ma rog as accepta…dar am tot mai mult impresia ca vocea ajunge pe locul 2…se voteaza intre state vecine..pe prietenii si eu nici macar nu cred ca mai conteaza ce votez eu sau tu…eu am sunat acum vreo 2 ani d evreo 20 de ori pentru Romania si din Germania nu a aparut nici macar 1 punct…asa au facut si altii de aici…
    Tarile fostei uniuni sovietice…tin strins impreuna…mie mi-a placut „plinuta” de la Malta cred…
    Melodiile parca incep sa fie tot mai sterse…mesajul nu mai exista…iar rochiile cintaretelor tot mai scurte…
    Ah si daca Romania isi face griji ca nu mai exista…ia sa vedeti unde e Germania in ultimii 5 ani;))…norocul lor ca sint finantatori..ca altfel d emult nu mai erau in concurs…desi deja de anul trecut se intrebau daca mai are rost sa sponsorizeze;))

    Comentariu de Andrea | 17 Mai 2009 | Răspunde

  4. pai…din cate stiu nu mai conteaza votul televizat asa de mult ca inainte pentru ca voteaza si un juriu de specialitate.

    Comentariu de george | 17 Mai 2009 | Răspunde

  5. Da, dar la anu’ castigam !

    Comentariu de [D][S][N] | 17 Mai 2009 | Răspunde

  6. Toti aveti dreptate. Cel mai bine ar fi ca sa luam exemplul Italiei si sa nu mai participam. Aseara deja am auzit comentarii rautacioase din partea unora „destepti” de pe la noi. In loc s-o incurajam pe Elena, care pentru noi a fost super, noi criticam, ii dam in cap. Sunt convinsa ca este demoralizata, nu are nevoie de vorbele noastre pline de venin. La sfaturi si critica suntem tari.

    Comentariu de ghiocel07 | 18 Mai 2009 | Răspunde

  7. Elena a fost buna .Eurovizionul a fost mai bun ca in alti ani.Dar am avut impresia ca atunci cand s-a da START VOT s-a dat special pentru FINLANDA.Cred ca jocurile au fost facute inainte de inceperea concursului. Am vazut zambetul amar a catorva reprezentanti cand dadeau din partea tari lor 12 pentru Finlanda.Au vrut cu orcice pret ca la anul ei sa fie organizatori.

    Comentariu de Elena din Ardeal | 18 Mai 2009 | Răspunde

  8. Ghiocel i-mi pare rau ca numai cei din Europa pot vota,noi de aici nu.
    Pacat de talentul lor si de efortul depus.

    Comentariu de Maria Huzum | 18 Mai 2009 | Răspunde

  9. Elena din Ardeal,
    Baiatul ala de a castigat e din Norvegia, cel putin asa am retinut… Si mie mi s-a parut suspect ca mai toate tarile au dat 12 puncte lui Alexander Rybak… dar si show-ul nostru a fost penibil…

    Comentariu de mohui | 18 Mai 2009 | Răspunde

    • Scuze.A fost Norvegia.Show-ul nostru a fost destul de bun.Cred ca daca era corecta votarea am mai fi primit ceva puncte si de la alte tari-UNGARIA ,ISRAEL etc ,unde traiesc multi romani.Penibili au fost Totomondo.

      Comentariu de Elena din Ardeal | 18 Mai 2009 | Răspunde

  10. Oameni buni calmati’va, Mai avem o Elena care se cunoaste cu presedintele norvegian, si anul viitor catigam fara probleme!

    Comentariu de Dragoş Sorin Nicula | 18 Mai 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

