Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Targul Ceramicii Populare „Cocosul de Hurez”

Cum astazi erau mai multe evenimente (Zilele orasului Deva, Targul Ceramicii Populare Romanesti „Cocosul de Hurez-editia XXXIX, Zilele orasului Ploiesti, Zilele Municipiului Alba Iulia, Expozitia de flori de la Craiova, Parada „Broscutelor” la Timisoara, etc) nu stiam ce sa alegem, asa ca am plecat spre Tg Jiu unde aveam de facut si ceva cumparaturi. Frig si ploaie, o vreme nefavorabila acestor evenimente pentru care sunt convinsa s-au cheltuit bani si energie. Am ajuns la Horezu si cum ploua cu galeata am mers mai departe la Rm Valcea, am mancat pe saturate la Mall si la intoarcere, cum ploaia s-a mai potolit am sperat ca vom putea vedea ceramica de Horezu. Acum cativa ani, intr-o zi cu mult soare am participat la acest targ, ne-a placut si speram ca si anul acesta sa fie la fel de reusit. Din fericire ploaia s-a oprit si desi foarte frig, am oprit la Horezu in locul special amenajat pentru targ. Cateva fotografii aici, mai multe pe album.

31 Mai 2009 - Posted by | Romania | , , ,

3 comentarii »

  1. Ti-a scapat, Festivalul Capsunului …de la … acolo unde-s serele!

    Comentariu de sip | 31 Mai 2009 | Răspunde

  2. Mi-or fi scapat mai multe. In toata tara cine stie ce s-a mai fi sarbatorit…. Suntem tari in asta.

    Comentariu de ghiocel07 | 31 Mai 2009 | Răspunde

  3. […] Cum spuneam, acest sfarsit de saptamana a fost bogat in evenimente. Duminica am trecut prin Hunedoara unde speram sa vedem mai multi cavalari si domnite. Am intalnit […]

    Pingback de Zilele Devei « Ghiocel07 | 2 Iunie 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

