Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Aragaz Zanussi

Astazi sotul meu mi-a facut surpriza si mi-a cumparat un nou aragaz dupa 30 de ani. La cel inlocuit din pacate nu mai functioneaza cuptorul, desi sunt foarte multumita de ochiuri. Dar ce sa facem, uneori mai trebuiesc inlocuite lucrurile antice cu unele noi, altfel retailistii din ce ar trai?! Sincer imi pare rau dupa celalalt, dar avand in vedere ca ajunge pe maini bune, parca ma simt mai impacata sufleteste. Si ca sa-l incerc pe cel nou, am facut repede un chec simplu, preluat de pe Bucataria noastra, reteta scrisa de  Alison, sa vedem cum va fi.

Ingrediente: o cana de ceai cu zahar, 2 cani de ceai cu faina, 1/2 de cana cu ulei si 1/2 cana cu lapte 4 oua, un praf de copt, arome (vanilie, rom, coaja de lamiie, de portocale), 1 lingura cu cacao.

Mod de preparare: faina se amesteca cu praful de copt si se lasa asa, la odihnit, 15-20 de minute. Ouale se bat, intregi, cu zaharul, pret de 5 minute, se adauga uleiul, laptele si la sfarsit faina. Se toarna intr-o forma tapetata cu unt(margarina) si faina, pastrandu-se cateva linguri, care se amesteca cu o lingura de cacao, pt. decor. Se da la cuptor, la foc potrivit, aproximativ 40 minute.

Pentru ca este de incercare, s-a cam ars pe fundul tavii, dar vorba sotului meu „se poate manca”. O sa incerc inca o data dar pun tava mai sus, pe nivelul 2.

8 Iulie 2009 - Posted by | Recomandari | ,

1 comentariu »

  1. Si locomotiva mananca …dar carbuni.
    Am exagerat si Ghiocel nu stie de gluma, chiar a fost bun.
    Sa mai faci mama !

    Comentariu de sip | 8 Iulie 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

