Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Internet

Dupa ce cativa ani am avut doua abonamente la internet, se pare ca la inceputul anului am renuntat la cel mai bun. Acum suntem la UPC, am mutat wirelessul din locul obisnuit mai aproape de calculatoare si binenteles ca nu mai merge in toata casa. Ca si cand un apartament la bloc are avea o suprafata uriasa. Asta e! De aseara nu a mai mers deloc. Nici nu tuna, nici nu fulgera, nici vijelie. Pur si simplu a cazut. Ba am mai pierdut si ceea ce scrisesem cu mare sarg, caci inspiratie nu prea am avut. Culmea ca arata semnal „very good”. Probabil din coridor pana in bucatarie, ca de la ei pauza. Cu ocazia asta am spalat geamuri, am aspirat prin casa, am spalar rufe, am facut mancare, am facut prajitura, am udat si curatat florile de pe balcon. Ce mai, bravo UPC, am o casa curata si frigiderul plin. Acum merge mailul dar nu si messengerul. Interesant!!!!  Nu-i nimic, mai am de facut una-alte si poate se rezolva.

5 Septembrie 2009 - Posted by | Internet

9 comentarii »

  1. Ghiocela!la mine pe blog te asteapta un premiu dulce,te rog sa-l ridici!o duminica frumoasa!

    Comentariu de Mariana | 5 Septembrie 2009 | Răspunde

    • Multumesc pentru premiul dulce. Il ofer cu drag tuturor cititorilor.

      Comentariu de ghiocel07 | 5 Septembrie 2009 | Răspunde

  2. draga ghiocel,sorry for you!se rezolva cu siguranta,nu fi suparata!o seara buna!

    Comentariu de alison | 5 Septembrie 2009 | Răspunde

    • Cu ocazia asta am stat in pat mai mult si am vazut doua filme bune. Acum meregeeeeeeeee!!!!!!!

      Comentariu de ghiocel07 | 6 Septembrie 2009 | Răspunde

  3. Da harnicuta ai fost!dar intre poate vrei sa mai intrii asa o juma de ora!ce suparator e !Batai norocul ca sa nu zicem altceva!pa,pa

    Comentariu de Mariana | 5 Septembrie 2009 | Răspunde

    • Bata-l sa-l bata, dar si acum merge prost. Bine macar ca merge.

      Comentariu de ghiocel07 | 6 Septembrie 2009 | Răspunde

  4. MULTUMESC UPC ! Asa am fost asteptat, ca un sot iubitor :
    cu prajitura si clatite !
    Dar atentie UPC, ca sunt temperament nervos si daca se mai repeta, renuntam la voi, chiar dac am fost prieteni farte multi ani !

    Comentariu de sip | 7 Septembrie 2009 | Răspunde

  5. Daca semnalul e „very good” problema nu e de la tine si de la routerul tau. Chestia cu very good se refera la legatura dintre calculatorul tau si router deci legatura intre cele 2 exista si este asa cum zici foarte buna. Problema e mai departe intre router si „intrenet”.

    Suna la ei, si vezi care e problema, caci cu siguranta e problema lor.

    Comentariu de criserb | 7 Septembrie 2009 | Răspunde

    • Asta ziceam si eu, oricum ruterul de unde este nu are semnat in orice colt din casa. In ce priveste UPC-ul de mult face figuri. Nici azi dimineata nu megea. Or fi in concediu, in tari de soare pline!

      Comentariu de ghiocel07 | 7 Septembrie 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

