Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Sa mai si zambim

* Doamna, stiti ca sotul dvs. va inseala?
* Bineinteles, stiu cu cine, stiu unde si cand, dar nu mi-am dat seama cu ce…

El si Ea, pe canapea:
Ea: Ce faci ?
El: Ma gandeam ! Tu ?
Ea: Si eu ma gandesc !… Tu la ce te gandesti ?
El: La ce te gandesti si tu !
Ea: Porcule !

O doamna intra la farmacie si ii cere farmacistului arsenic..
Farmacistul intreaba: * Doamna, dar la ce va trebuie arsenicul?
* Ca sa-l omor pe sotul meu !
* Doamna, nu pot sa va vand arsenic pentru acest motiv, imi pare rau, spune farmacistul.
Atunci doamna scotoceste in poseta si scoate o fotografie cu sotul ei, care facea dragoste cu sotia farmacistului.
Acesta se uita la fotografie si spune: * Ah, scuzati-ma, n-am stiut ca aveti reteta !

Sotul se intoarce tarziu acasa si incearca sa se bage in pat fara sa-si trezeasca nevasta. Sotia il intreaba: * Ai venit, hai? Cat e ora? * 10. * Cum „zece”, daca eu am auzit pendula  batand unu? * Pai si, ce? Vrei sa bata si zero ?!

Sotul ajunge in zori acasa. Nevasta il intreaba, cu ton de cearta: * Unde ai fost toata noaptea? * Inchipuie-ti draga,
chiar cand sa plec acasa, secretara cea noua mi-a adus o cafea si mi-a zambit provocator. Cand a pus cafeaua pe masa, i s-a deschis bluza si nu m-am putut abtine sa o sarut pe gat, la care ea a devenit salbatica si ne-am pierdut amandoi capul. In final, am ajuns la ea acasa si am facut dragoste nebuna toata noaptea. * Minti! Pun pariu ca iar ai incercat sa-ti instalezi rahatul ala de Windows pe calculator!

Iubitule, spune o blonda sotului ei, astazi un coleg de birou mi-a spus un banc cu blonde de m-am prapadit de ris..
Era cit pe-aci sa cad din pat…!!!

Sotul: Nu mai fi suparata! Îti promit ca te fac cea mai fericita femeie din lume. Sotia: Cînd pleci?

Cind o femeie nu vorbeste, sa n-o intrerupi pentru nimic in lume.

„Ce s-a ales de lumea asta, domnule! Stateam duminica in biserica la slujba si o doamna de langa mine scoate o tigara, o aprinde si incepe sa fumeze…. Sa-mi scape berea din mana, nu alta!”

Multumesc Malvine

3 Octombrie 2009 - Posted by | Bancuri

7 comentarii »

  1. Mersi de bancuri. 🙂

    Comentariu de Bogdan Epureanu | 5 Octombrie 2009 | Răspunde

  2. Da! sa zimbim!Nu te vad!daca esti plecata:sa ai parte de zile relaxante minunate si sa va intoarceti cu bine!
    Te astept pe la mine sa intrii in joc: ” Nu as putea sa….”
    Zile frumoase Ghiocelo7 !

    Comentariu de Mariana | 6 Octombrie 2009 | Răspunde

    • Draga mea, ai ghicit. Sunt inca in deplasare. Pana astazi nu am avut net asa ca am fost rupta de „realitate”. Revin cat de curand. Pupici.

      Comentariu de ghiocel07 | 9 Octombrie 2009 | Răspunde

  3. mai zambim mult? cand va intoarceti?

    Comentariu de mariana | 6 Octombrie 2009 | Răspunde

  4. …a,ok! E ceva drum din Austria…

    Comentariu de mariana | 7 Octombrie 2009 | Răspunde

  5. Un premiu pentru tine-cu drag de la mine!

    Comentariu de Mariana | 9 Octombrie 2009 | Răspunde

    • Multumesc, preiau din mers premiul.

      Comentariu de ghiocel07 | 9 Octombrie 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

