Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Vaccinul N1H1

Astazi fiind plecata, la intoarcere am gasit pe mess urmatorul mesaj de la prietena mea Andreea. Ma tine la curent cu ceea ce se spune si scrie despre vaccin in Germania.

http://www.emea.europa.eu/humandocs/PDFs/EPAR/pandemrix/H-832-ro1.pdf
„- acesta este vaccinul pe care l-am facut eu astazi, pana acum pot sa zic ca ma simt bine, au trecut doua ore
– am intrat parca chiar cu stringere de inima, dar medicul nostru de casa -un tip tare, tare de treaba- parca m-a mai linistit
– de dimineata am avut parca usoare dureri de git- si asa cum am zis si ieri parca am stat cu grija si fiindca nu am facut inca niciodata un control la inima –  dar dupa ce a raspuns intrebarilor mele legate de vaccin mi-a spus ca daca el nu ar avea convingerea ca este bun cu siguranta nu l-ar face si ca l-a testat prima data pe el
– am scos mana stanga la interval-( a vazut vaccinul acela mare care ni se facea in tara pe vremuri- si chiar a zis ca asta a fost cel mai bun lucru in comunism-ca lumea facea vaccinurile necesare)


– vaccinul mi l-a facut sus in brat in muschi
– am mai stat o jumatate de ora in cabinet sa fie sigur ca imi este bine
– la vreo 5 minute m-a luat o caldura si m-am si speriat putin, m-am inrosit la fata de zici ca explodam de caldura- a venit si mi-a zis ca e normal – inseamna ca sistemul imunitar l-a descoperit imediat si ca de acum lupta impotriva virusului administrat
– e putin ciudata senzatia- pot insa sa mai apara in urmatoarele ore si alte semne- dar il pot contacta la orice ora-si asta iti da parca o senzatie de siguranta
– scuze ca ti-am umplut messengerul cu asta- dar stiu ca in tara informatiile sunt mai rare- asta e acum chiar o informatie asa cum o simt eu”

Deci cum spune si Andreea este o informatie la cald de la o persoana care a facut vaccinul. Sanatate si toate cele bune, Andreea.

14 Noiembrie 2009 - Posted by | Sanatate, Virusi

5 comentarii »

  1. Merci ! Asadar am trecut si peste noapte cu bine. Ma simt in schimb foarte obosita si ma doare mina stinga. Sint insa simptome care mi-au fost cunoscute innainte de a face vaccinul. Oricum a fost una dintre cele mai grele hotariri luate de mine pina acum in ceea ce priveste sanatatea…date fiind parerile atit de contradictorii pe marginea acestui vaccin.

    Comentariu de Andrea | 15 Noiembrie 2009 | Răspunde

  2. Şase suedezi au decedat la scurt timp după ce au fost vaccinaţi împotriva gripei ce conţine virusul AH1N1
    cu un gen de vaccin pe care România tocmai vrea să-l importe pentru românii naivi.

    Comentariu de viorica | 18 Noiembrie 2009 | Răspunde

    • Doamne freste, iar suntem cobai?!

      Comentariu de ghiocel07 | 18 Noiembrie 2009 | Răspunde

  3. Am citit si eu in net ca 6 suedezi au decedat…au decedat dupa vaccin si 9 nemti ;)…intrebarea care se pune este daca din cauza vaccinului sau nu. Din cite am citit eu pe aici…dintre cei 6 suedezi…5 erau cu o virsta peste 60 de ani si cu probleme de sanatate cronice. Dintre cei de aici…unii cu o greutate peste 250 de kg….tot asa boli cronice…inca nu este nici unul declarat oficial mort din cauza vaccinului. In alta ordine de idei…daca citesti cu atentie informatia oferita vei vedea ca nu este decit un vaccin in care s-a modificat un element care era in vaccinul de gripa aviara cu unul de gripa porcina. Pe de alta parte cind ti-e dat sa mori mori si gata. Oricum eu consider faptul ca m-am vaccinat in continuare bun…deorece cu cit sint mai multe persoane vaccinate cu atit e mai mica probabilitatea sa se raspindeasca. In alta ordine de idei…cobai au existat mereu…fara ei poate atitea alte boli ar fi inca mereu o problema…ma rog nu este oricum o hotarire usoara pentru nimeni. Eu dupa intepatura am tras vreo doua zile de o oboseala si o durere usoara de mina…daca este sa fi afectat de gripa porcina tragi mai mult de doua zile…si cu siguranta mai greu din cite am auzit eu de la unii care au avut-o…si acum sint de parere ca daca aveau posibilitatea anterior sa se vaccineze ar fi facut-o…

    Comentariu de Andrea | 19 Noiembrie 2009 | Răspunde

    • Bine ca totul acum este bine. Este mult adevar in ceea ce spui, dar tu traiesti in Germania si sigur acolo este corectitidine. Eu sincera sa fiu nu am incredere in ceea ce importa ai nostrii, nu stiu de ce dar merem am impresia ca totul la noi este afacerea cuiva. Probabil pentru ca sunt destule exemple de lipsa de responsabilitate a celor care ne condus si asta ma duce la neancredere.

      Comentariu de ghiocel07 | 19 Noiembrie 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

