Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Noul pret la smantana

Duminica trecuta am fost la cumparaturi la Kaufland Tg Jiu, am luat multe si marunte si am platit la casa. Cand am iesit din magazin, mi-a atras atentia un pret mai maricel, dar cum pe bonurile de casa pretul nu este in dreptul produsului, am crezut ca este vorba de pulpele de pui. Astazi mi-am adus aminte si cum sunt o ordonata am pastrat bonul de casa si mirare. O cutie de smantana Albalact de 400 gr este 20,18 lei. Codul de bare arata 1,224 gr x 16,49 lei = 20,18 lei. Va place, nu? Cate astfel de cutii s-or fi vandut in ziua de duminica? Maine vom face o vizita la Kaufland sa vedem daca mai au smantana asa de valoroasa.  Am sa le duc si cutia de smantana poate nu stiu cum arata. Daca nu recunosc gresala, poate ne ajuta Protectia Consumatorului. Sfatul meu este sa verificati chitanta inainte de a parasi magazinul, indiferent cate produse cumparati.

11 Decembrie 2009 - Posted by | Diverse, Protectia consumatorului

23 comentarii »

  1. buna treaba,nu am ce zice,peste 40 de lei kg…s-o fi lipit o eticheta „gresit”…

    Comentariu de alison | 11 Decembrie 2009 | Răspunde

  2. Cred ca au pus gresit codul de bare. In cazul asta cred ca tot stocul este asa. Noroc ca nu am aruncat cutia.

    Comentariu de ghiocel07 | 11 Decembrie 2009 | Răspunde

  3. Fara sa incerc sa pun Kauflandul intr-o alta lumina…cind a aparut ca firma aici…aveau preturi ok. Intre timp cind lumea s-a obisnuit cu ei…au crescut preturile. Eu verific preturile MEREU. Si tot MEREU gasesc cite ceva care nu-i in regula la ei. Nu este nici o problema ca la informatii primesc banii innapoi…dar inclin sa cred incet si sigur ca e politica firmei…in a scapa un produs sau altul cu alt pret decit in raft…cine vede bine…cine nu…s-a vindut.Mi s-a intimplat chiar sa afirme ca produsul respectiv a fost in oferta si acum nu mai este…dar cind m-am intors cu un angajat la raft si eticheta imi dadea dreptate …sa ramina putin incurcati…pai stiti am uitat sa schimbam eticheta…asa?? La noi sint obligati prin lege sa-ti vinda produsul cu pretul afisat…daca ai gresit e treaba ta. „Contractul” de vinzare s-a facut in momentul in care eu am vazut eticheta cu pretul si am luat hotarirea sa il cumpar!! Sic…Am trecut prin tot felul de tricuri de vinzare dar nu numai cu ei…ajungi sa vezi ca intr-o cutie de cereale care poate costa 2,75 – 500 de gr…sa ai la 2,75 numai 375 de gr…exemple pot da o gramada…dar eu sint foarte atenta la tot ce cumpar…si nu ma jenez sa le-o zic…in fond sint banii mei.

    Comentariu de Andrea | 11 Decembrie 2009 | Răspunde

  4. […] nu ziceţi că inventez: Ghiocel a plătit 20 de lei şi 18 bani pentru o cutie de smântână de 400 de grame. Eu zic că e un preţ cam mare […]

    Pingback de Denisuca – nevastă de Coşmar » Blog Archive » Nesimţire marca Kaufland. Cacofonie intenţionată | 12 Decembrie 2009 | Răspunde

  5. @andrea-pana acum nu am patit, sau ma rog, poate m-or fi pacalit cu ceva banuti dar asta-i prea de tot.

    Comentariu de ghiocel07 | 12 Decembrie 2009 | Răspunde

  6. …asa tarziu v-ati dat seama de sarlatanii astia? Eu sunt efectiv oripilata. Este intr-adevar politica firmei (halal firma!).In Buc sunt deja sabotati: sticle desfacute, ciocolata , cutii de bomboane, pungi de zahar, orez etc desigilate, produse preambalate aruncate pe jos, fructe storcite…Razbunarea nu este constructiva dar poate trage un semnal de alarma…Mie imi este groaza sa mai cumpar de la ei.

    Comentariu de mariana | 12 Decembrie 2009 | Răspunde

  7. Am fost la Kaufland. M-am prezentat la o dsoara de la intrare, i-am spus problema si m-a lamurit. Nu este vorba de smantana ci de caserola cu pulpe de pui. Chiar si asa pretul mi-i s-a parut mare (1 kg = 16,49 lei), astazi am luat inca o caserola (1 kg= 12,99 lei). Asta e, altadata o sa ma uit mai bine pe raft, pe eticheta si pe bon.

    Comentariu de ghiocel07 | 13 Decembrie 2009 | Răspunde

  8. Asta e problema cu bonurile mai detaliate, pretul e trecut pe alt rand, si trebuie sa-ti dai seama daca e vorba de randul de mai sus sau de cel de jos. Trebuie doar sa verifici la primul produs aranjarea randurilor.

    Eu unul refuz produsele care nu au pretul corect pus chiar si la diferente de cativa banuti. Daca nu mi se pare corect, prefer sa iau de la alt magazin.

    Comentariu de Surprize Kinder | 14 Decembrie 2009 | Răspunde

  9. Kinder ai dreptate. Si eu m-am la pret, panga produs, sub produs, e putin anapoda. De acum voi fi mai atenta atat la raft cat si la casa.

    Comentariu de ghiocel07 | 14 Decembrie 2009 | Răspunde

  10. @mariana- nu sint de acord cu razbunari genul…pungi desfacute samd. Marfa apartine firmei. E ca si cum cineva ar intra in casa mea si mi-ar sparge o vaza. Deci chiar nu sint de acord. Modul corect cum eu vad ca si consumator sa protestez este sa nu le calc pragul. Sincer inca nu am vazut in Germania astfel de mod de protest. Dar am vazut la ridicarea pretului la unt spre exemplu ca oamenii au protestat prin a nu cumpara produsul respectiv ceea ce a atras dupa sine dupa o anumita perioada ieftinirea lui.
    Nu ne obliga nimeni sa intram in Kaufland sa cumparam. Este optiunea nostra. Mai cred de asemenea ca orice conflict poate fi mediat pe cale pasnica, daca gasesti aceeasi lungime de unda. Cred ca firma ar reactiona si daca s-ar face reclamatii scrise.

    Comentariu de Andrea | 14 Decembrie 2009 | Răspunde

  11. @Andrea -teoria, ca teoria…in realitate, imi pare rau sa constat ca lucrurile stau putin altfel. Deh, si noi suntem atat de diferiti si nu avem acelasi sistem de valori. Personal, consider ca ai dreptate si as vrea sa inteleg unde gresesc!

    Comentariu de mariana | 14 Decembrie 2009 | Răspunde

  12. Andrea, ai dreptate numai ca noi suntem romani. Vezi de ce nu ne trebuia un premier neamt?!

    Comentariu de ghiocel07 | 14 Decembrie 2009 | Răspunde

  13. @Ghiocel -unui premier neamt i-ar trebui romani?!

    Comentariu de mariana | 14 Decembrie 2009 | Răspunde

  14. @mariana-nu stiu ce i-ar fi trebuit lui, dar mie mi-ar fi trebuit.

    Comentariu de ghiocel07 | 14 Decembrie 2009 | Răspunde

  15. Uite curiozitatea m-a facut sa abordez un manager de la o firma cunoscuta si aici si acolo. Raspunsul lui a fost poate de asteptat.Se investesc bani multi in tot felul de studii de piata, ce consumam noi, cum consumam noi…unde sa pozitionezi un produs pentru a fi mai usor de vindut, care produse unde si cum pot fi vindute.Nu trebuie pierdut din vedere sortimentul deosebit de bogat pe care il ofera o astfel de firma…cam cite produse diferite credeti ca scoate la raft un asemenea supermarket?Ei si cindva in toata aceasta derulare intervine factorul angajat al firmei X. Dupa contractul de angajare se obliga sa presteze sa zicem 8 ore pentru suma Y…primind in schimb un salaziu Z.Tu ca angajator poti spera ca angajatul tau in cele 8 ore isi faci treaba cum se cuvine…dar o garantie pentru asta nu vei avea niciodata. Acum fara a incerca sa pun intr-o lumina proasta angajatii din supermarketuri…nivelul lor de pregatire este unul mediu sau chiar sub. Deci nu vei reusii niciodata sa elemini aceste greseli.Pentru ca nici un manager nu va cobori sa eticheteze marfa samd. La multitudinea de produse este aproape imposibil sa verifici permanent fiecare produs. Angajind personal suplimentar vei creste pretul produsului trimitind consumatorul in gradina concurentei. Ceea ce insa cu singuranta stie fiecare „magazin” este volumul de vinzare…asta foarte amanuntit si asta ii sensibilizeaza deoarece este o lupta continua cistigarea de segmente noi de piata…concluzia e totusi cea trasa de neamt…vinzarile mai mici atrag automat un semn de intrebare la un etaj superior si cu siguranta marfa deteriorata este trecuta sub o alta rubrica in bilant decit cea vinduta sau nu.
    Concluzia mea…marfa deteriorata nu cred sa traga un semnal de alarma. Tine de cultura consumatorului…cel mult probabil va arunca din nou o lumina negativa asupra consumatorului roman. Marfa nevinduta va atrage mereu un semnal de alarma.
    Acum adauga la toate cele scrise faptul ca firma Kaufland este totusi o firma germana. Cind aduna datele „concernului” la el acasa si managerul respectiv ia fiecare particica din bilant si o studiaza pentru fiecare tara…vede sa zicem vinzari in Germania – 10%…se gindeste oare de ce? Vede vinzari in Romania poate egal sau peste sau sub si isi pune intrebarile cuvenite sau nu…dar vede undeva contabilizate la marfuri deteriorate 10%…stii ce va gindi? Ce oameni si romanii astia…nici prin minte nu ii va trece ca e o forma de protest.Cel mult va investi in aparatura platita tot de romani ca sa-si protejeze marfa!!Iar managerul roman si daca a inteles ca e o forma de protest e destul de slab sa stie sa o prezinte ca atare…va opta pentru o rezolvare simpla care sa nu-l implice lasind sa cada pata neagra tot pe consumator. C’ est la vie…

    Comentariu de Andrea | 15 Decembrie 2009 | Răspunde

  16. O firma serioasa isi asuma toate riscurile pentru a face fata concurentei. Studiile de piata tocmai de asta se fac, pentru a cunoaste specificitatea fiecarei piete, fiecarei tari. Concernul k, nu ma indoiesc, cunoaste ce riscuri presupune piata din Romania dar, pentru a obtine profitul maxim neglijeaza elementul principal, clientul onest. Sa fim o cantitate neglijabila?!…

    Comentariu de mariana | 15 Decembrie 2009 | Răspunde

  17. Nasoala faza cu smantana. In marile magazine trebuie verificate bonurile. Eu am patit-o la Auchan cand m-am trezit pe bon cu 200 de sacose a 0.45 bani. E adevarat ca am pus pe banda si 2 sacose. Cum s-a ajuns la 200 habar n-am. Am observat pe loc pentru ca eu mi-am facut o socoteala aproximativa in timp ce puneam prpduse in carucior si stiam ca am de platit aproximativ 100 lei iar cu sacosele aproape ca s-a dublat suma.

    Comentariu de Criss | 16 Decembrie 2009 | Răspunde

  18. ghiocelule, era pretul fara tva???

    Comentariu de dory | 16 Decembrie 2009 | Răspunde

  19. ghiocelule, poate era pretul fata tva

    Comentariu de dory | 16 Decembrie 2009 | Răspunde

  20. Dory, bun venit in casuta mea.

    Comentariu de ghiocel07 | 16 Decembrie 2009 | Răspunde

  21. se intampla in toata tara,te fura pe fata
    eu foarte rar se intampla sa-mi fac cumparaturile din alta parte,de obicei le fac de la Penny,dar ma uit tot timpul pe bon dupa ce cumpar,nu vreau sa am „surprize” cand ajung acasa
    va pup doamna Ghiocel

    Comentariu de razvan | 19 Decembrie 2009 | Răspunde

    • dupa ce am trimis comentariul am vazut ca la semnatura a aparut numele baiatului meu

      Comentariu de vero79 | 19 Decembrie 2009 | Răspunde

  22. @vero79-nu face nimic. Ma bucur pentru vizita. Ai dreptate trebuie sa verificam bonul inainte de iesirea din magazin. Cred ca trebuie sa ne dotam cu un calculator de buzunar. Am vazut asta pe Travel channel la o emisiune simpatica cu o familie cu 8 copii din care doua perechi de gemeni, 6+2. Iti dai seama cum se fac acolo cumparaturile? Foarte interesant.

    Comentariu de ghiocel07 | 19 Decembrie 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

