Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Fisticul

Am primit de la Daniela, o prietena din toate timpurile, cateva lucruri interesante despre beneficiile consumului de fistic.  Multumirile mele si poate si ale voastre.

Ultimele cercetari arata ca fisticul are un rol important in lupta impotriva cancerului, potrivit unul studiu prezentat in publicatia Science Daily.

Descopera ce alte beneficii iti poate aduce consumul de fistic:


Ne protejeaza de cancer: „Fisticul este unul dintre acele alimente bune pentru sanatatea noastra, iar 60 grame de fistic consumat zilnic poate sa reduca riscul de cancer pulmonar fara sa-si puna amprenta asupra greutatii corporale”

Pastreaza inima sanatoasa: scaderea nivelului de colesterol „rau” si asigurarea unui aport optim de antioxidanti, elemente nutritive esentiale care ne protejeaza sanatatea

Alunga stresul: Consuma in fiecare zi un pumn de fistic in stare cruda si vei reduce efectele stresului asupra tensiunii arteriale

Imbunatateste tranzitul intestinal: nu este foarte greu sa il introduci in planul tau zilnic de meniu, el fiind o alegere excelenta pentru o gustare dimineata devreme sau seara inainte de culcare.

Protejeaza vederea: fisticul contine doua substante extrem de importante pentru sanatatea ochilor: luteina si zeaxantina

28 Decembrie 2009 - Posted by | Fistic, Sanatate

2 comentarii »

  1. oho, cred ca fisticul m a ajutat sa am inima sanatoasa si vederea buna! e unul din favoritele mele la „rontait”…
    va pup

    Comentariu de mo | 29 Decembrie 2009 | Răspunde

  2. @mo-o sa ma apuc si eu de rontait ca am nevoie de o inima sanatoasa. Si eu te pup.

    Comentariu de ghiocel07 | 29 Decembrie 2009 | Răspunde


Lasă un răspuns

