Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Revenire

Dupa cum ati vazut am lipsit cateva zile. Nu, nu am fost plecata nicaieri. Am fost doar bolnava. Am facut o viroza pulmonara de toata frumusetea. Va dati seama, daca patru zile nu am butonat eu calculatorul inseamna ca a fost „groasa”. Nici acum nu sunt inca bine, adica tusesc precum un magarus, dar macar pot sta la masa. A fost destul de urat, dar bine ca incet-incet imi revin. Doua zile am avut si ajutorul sotului meu care m-a doftoricit la indicatiile mele pretioase. Nu stiu cum o fi la altii, dar la noi este tragedie cand eu sunt bolnava. SIP parca are doua maini stangi. Scuza-ma tata, trebuie sa recunosti ca am dreptate. Nu am apucat nici macar sa ma bucur de aniversarea a 31 ani de casnicie. O sa tin minte si la anul o sarbatoresc de doua ori. Asta daca nu racesc din nou, pentru ca se pare ca luna februarie este luna mea preferata pentru treaba asta.

5 Februarie 2010 - Posted by | Aniversare, Sanatate

9 comentarii »

  1. Imi pare rau sa aud asta, insanatosire grabnica! Si felicitari pentru cei 31 ani de casnicie, la cat mai multi si fericiti ani impreuna!

    Comentariu de Postolache violeta | 5 Februarie 2010 | Răspunde

  2. Multumesc Vio.

    Comentariu de ghiocel07 | 6 Februarie 2010 | Răspunde

  3. buna ieri dimineata chiar ma gindeam la tine…dar am motivat crezind ca in jobul nostru ianuarie e luna „plina”…ma bucur insa ca iti este mai bine! insanatosire grabnica !

    Comentariu de Andrea S. | 6 Februarie 2010 | Răspunde

  4. Multumesc Andrea.

    Comentariu de ghiocel07 | 7 Februarie 2010 | Răspunde

  5. recuperare rapida ghiocel!multa sanatate!

    Comentariu de alison | 7 Februarie 2010 | Răspunde

  6. Draga mea,eu va spun LA MULTI ANI! Sa fiti sanatosi!Si tu,daca stii ca luna februarie este nefasta de ce nu ai grija?
    Cat priveste cum e la noi cand eu sunt asa de bolnava ca nu ma pot ridica(criza de fiere,cam asta ma tinea asa) lucru care s-a intamplat de cateva ori in toata viata….e chin.
    Al meu stie sa faca tot ce-i trebuie lui cand eu sunt plecata de acasa insa cand is bolnava pana si supa aia de care am nevoie o face cu o mie de intrebari. Offf,nu-mi plac amintirile astea, noroc ca-s putine 🙂
    Si ca sa scapi si de tuse de ce nu te uiti tu la mine la „Leacuri din batrani” acolo am o reteta de sirop din nuci intregi. Au incercat-o si altii, sa stii ca da rezultate aproape imediat. Incearca..O sa revin cu link sa-ti usurez cautarea. Pa!

    Comentariu de Elisa | 8 Februarie 2010 | Răspunde

  7. @Elisa-am pus la fiert o portie. Multumesc.

    Comentariu de ghiocel07 | 8 Februarie 2010 | Răspunde

  8. Multa sanatate si multi, multi ani fericiti si sanatosi alaturi de sot .

    Comentariu de camelia | 9 Februarie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

