Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Omega 3-doctorul inimii

„Bolile cardiovasculare fac ravagii in toata lumea. Pe fondul unui stil de viata dezordonat si al unei alimentatii necorespunzatoare, inima ta are de suferit. Vestea buna e ca acizii grasi Omega 3 sunt aliatii de nadejde ai starii tale de bine. Iata cateva din remediile garantate pentru viata lunga.

Peştele si uleiul de peşte
Consuma regulat carne de peste, în special macrou, hering, somon, sardine sau pastrav. Fiind o sursa excelenta de Omega 3, aceasta are o acţiune benefi ca asupra sanataţii muschiului inimii. De asemenea, uleiul de peşte lupta cu succes împotriva bolilor cardiace, scade nivelul colesterolului „rau” şi previne si reduce nivelul de trigliceride în exces. Gasesti suplimentele alimentare pe baza de ulei de peste în farmacii si la plafar. La administrarea acestora, respecta întotdeuna indicaţiile menţionate pe prospect.

Ulei din germeni de grâu
Bogat în elemente nutritive, uleiul din germeni de grâu regleaza nivelul colesterolului, previne arteroscreloza si stimuleaza circulaţia cerebrala. Gasesti uleiul sub forma de capsule, la orice plafar. Foloseste-l conform prospectulu.

Nucile
Uleiul de nuca ajuta la menţinerea elasticitaţii si fl exibilitaţii arterelor. Câteva nuci pe zi îţi vor proteja inima si vor preveni apariţia atacului vascular cerebral. În plus, consumate dupa o masa bogata în grasimi animale, vor atenua efectele negative ale acestora. Daca te numeri printre persoanele care prezinta tulburari ale ritmului cardiac, consuma sapte-opt nuci pe zi. Pentru a preveni apariţia atacului vascular cerebral foloseste urmatorul amestec: da prin masina de tocat 200 g miez de nuca şi 100 g aloe. Apoi, amesteca cu un pahar de miere de albine si 20 g spirulina. Se consuma câte o lingura, de trei ori pe zi, dupa masa, timp de 20-30 de zile.

Uleiul de rapiţa
Uleiul de rapiţa ajuta la scaderea nivelului de colesterol si a grasimilor din sânge. Folosit des, acesta previne infarctul deoarece împiedica formarea cheagurilor de sânge pe artere. În plus, este renumit pentru efectul antiinfl amator asupra vaselor de sânge, care nu se mai sparg atât de usor. Consuma zilnic 20 ml ulei de rapiţa pentru un plus de sanatate.

Soia si uleiul de soia
Conţinutul ridicat de lecitina din soia (2%) contribuie la scaderea nivelului colesterolului si al zaharului în sânge si la curaţarea pereţilor vasculari. Luata zilnic, o lingura de boabe de soia este un leac bun în caz de cardiopatie ischemica, în tratarea sechelelor dupa accidente vasculare si în prevenirea hipertensiunii. Foarte bogat în grasimi nesaturate, uleiul de soia este recomandat în caz de ateroscleroza. Foloseste-l conform prospectului, în cure de patru saptamâni.

Omega 3 pentru inima ta: fluidizeaza sângele, regleaza hipertensiunea arteriala, are efect vasodilatator si antiaritmic, scade colesterolul, stimuleaza irigaţia sangvina, previne formarea cheagurilor de sânge, ajuta la menţinerea elasticitaţii si fl exibilitaţii arterelor.

Seminţele de in Prin conţinutul ridicat de fibre, calciu, vitamina B6, fier, magneziu, potasiu , fosfor, acizi grasi Omega 3, seminţele de in protejeaza vasele de sânge si inima de daunele cauzate de nive lul ridicat al coles terolului. Ia, în fiecare zi, câte doua linguri de seminţe de in macinate cu râsniţa de cafea si amestecate cu iaurt sau cerealele de la micul dejun.

Atunci când stresul, lipsa de miscare sau alimentaţia nesanatoasa încarca inima, organismul nostru are nevoie de un sprijin suplimentar. Acizii grasi Omega-3 au multiple efecte pozitive asupra: ritmului cardiac si circulaţiei sangvine, dezvoltarea funcţiei cerebrale si a acuitaţii vizuale, scaderea trigliceridelor serice,  scaderea colesterolului total, scaderea LDL colesterolului,  cresterea HDL colesterolului,  scaderea tensiunii arteriale, largirea vaselor sangvine.

Text: Mariana Miron – Libertatea pentru femei

Anunțuri

10 Martie 2010 - Posted by | Colesterol, Inima, Omega 3, Sanatate

1 comentariu »

  1. omega 3 din peste inseamna si adaos de colesterol pentru ca e un produs animal. Celelalte surse sunt foarte bune.

    Comentariu de Ovidiu | 11 Martie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: