Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Paine si circ

In ultima vreme nu ma uit la tv decat la cate-un film bun, ceva stiri si mult Discovery. Sambata seara din intamplare am dat pe Antena 1 si ce-mi vad ochii? Pe Mandruta si Bianca Dragusanu in cada, jacuzzi sau ce-o fi fost aia. O emisiune mai penibila nu am intalnit pana acum. Daca era moderata de un tinerel poate nu era asa socant, dar sa-l vezi pe Mandruta la varsta lui ca se balaceste in costum si cravata in jacuzzi, parca-i prea de tot. Inainte s-a batut cu Andrei Gheorghe cu tot felul de arme, de la sabie la sosete. Pana unde poate duce goana dupa rating? Si oare o asemenea emisiune are rating? Daca da, rau am ajuns. Postul acesta are emisiuni din ce in ce mai vulgare, incepand cu „Acces direct” si terminand cu „Paine si circ”.

30 Aprilie 2010 - Posted by | Televiziune, Timp liber

3 comentarii »

  1. welcome in Romania!…….

    Comentariu de catalin-phoenix | 30 Aprilie 2010 | Răspunde

  2. Mindruta si Maruta!
    Sint egali!
    Vai rau am ajuns.

    Comentariu de Mariana | 30 Aprilie 2010 | Răspunde

  3. E din ce in ce mai penibil Mandruta…si mai ziceau de unii care de la divertisment au ajuns la stiri…da’asta de la stiri la un divertisment de doi bani…ups! era sa scriu doi lei, da’imi plac tare mult „leii” tai;-)
    am vazut cateva minute din emisiunea cu Irinel…cred ca a fost prima…si ultima pt. mine.

    Comentariu de liana10 | 1 Mai 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

