Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Masina, prietena omului!

Daca nu ai catel, trebuie sa ai un alt prieten pe langa casa.

Dupa ce doua saptamani Sofronica a stat in „spital”, acum este din nou acasa, bine sanatoasa. In aceste saptamani ne-am dat seaman ce utila este masina la casa omului. Parca in timpul saptamani nu i-am simtit lipsa, dar sambata si duminica a fost foarte rau fara ea. Desi de 1 Mai am avut cu ce merge la plimbare, gandul nostru a fost tot la ea. Sper sa ne plimbe inca multi ani de acum in colo fara alte interventii.

6 Mai 2010 - Posted by | Masini, Prieteni

1 comentariu »

  1. Tu ai simtit numai in week-end, eu am simtit tot timpul.
    Mi se alungise mana de la greutatea gentii, de aceea i-am pus cureaua de umar, daca ai observat.
    Eu am convingerea ca ne va mai duce multi ani, sti ca ma pricep la masini. Probabil la pompa noastra de ulei a lucrat un roman …

    Comentariu de sip | 6 Mai 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

