Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Frauda in numele Cosmote

Ieri mergand spre Rm Valcea, suna telefonul. Nume necunoscut, numar +40763765950. Raspund, un individ se prezinta, intreaba cu cine vorbeste (prima banuiala), spune ca se implinesc „n” ani de la patrunderea operatorului Cosmote pe piata romaneasca, ca in urma unei extrageri la sorti sunt fericita castigatoare a premiului de 1000 EUR (a doua banuiala), care pot fi ridicati de la orice agentie BCR (a treia banuiala), intreaba daca doresc primirea acestui premiu (a patra banuiala). Spun repede ca este o hotie si inchid telefonul. Acum imi pare rau, probabil daca raspundeam ca „da doresc premiu”, imi indica un numar de tf la care sa sun sa fac confirmarea sau indica un cont in care sa depun ceva bani. Cam asa se dau tepe credulilor care cred ca un premiu se comunica de un necunoscut la telefon. Am incercat sa sun la Cosmote si sa-i pun in tema, dar nu am fost indrumata spre nici un consultant cu care sa vorbesc asa ca …. sa fie sanatosi.

20 Iunie 2010 - Posted by | Frauda, Telefon

6 comentarii »

  1. buna informatia,ghiocel!escrocheria infloreste…

    Comentariu de alison | 20 Iunie 2010 | Răspunde

  2. interesant….
    uite un pont k sa intri in legatura cu un consultan la cosmote 1234140

    Comentariu de mariana | 21 Iunie 2010 | Răspunde

  3. @mariana-multumesc

    Comentariu de ghiocel07 | 21 Iunie 2010 | Răspunde

  4. Buna, sunt din Bucuresti, si pe mine m-a sunat azi un „tepar” de pe numarul 0768009473 cu aceeasi „vrajeala” insa premiul era de 3000 euro intr-un cont BCR , intram in posesia premiului doar daca incarcam cartela cu 10 euro urgent… ramanand in telefon cu el… mi-am dat seama ca-i teapa… si ca sa ma conving am sunat la serviciul clienti unde mi s-a confirmat ca nu este nici o promotie aniversara… asa ca aveti grija!
    Bafta!

    Comentariu de ema | 30 Iulie 2010 | Răspunde

  5. Buna sunt din Bucuresti,si eu am fost sunat in data de 04 08 2010 ora 09 17 de pe numarul 0764748960,persoana s-a prezentat sub numele DANIEL NEGREANU din partea Cosmote,acesta mi-a comunicat numele si a itrbat daca vorbeste cu titularul dupa ce iam spus da acestA mi-a comunicat valoarea abonamentului si cate minute nationale am incluse in abonament, mentionez ca toate datele erau corecte.Dupa confirmarea datelor de mai sus acesta mi-a adus la cunostinta ca voi beneficia timp de 6 luni de50% reducere la abonament si prin programul de loialitate de un nokia N97.Dupa comunicarea promotiei acesta m-a rugat sa introduc un cod in telefon si sa-i comunic codul I.M.E.I,Am facut si acest lucru dupa accea am mai primit un cod care la prima vedere parea in regula si am itrodus si acest cod dar am fost foarte atent si nu am dat OK de pe telefon iar reincarcarea nu a mai avut loc,i-am comunicat acestuia ca nu sunt cu operatiunea iar acesta mi-a comunicat ca imi va fi reziliat contrActul si voi plati suma de 5000 RON daca nu dau OK eu nu am fost de acord si am ichis telefonul.Dupa cele relatate mai sus am mers la Cosmote pe Cal Mosilor am facut o sesizare scrisa am primit un nr. de inregistrare iar nr. de pe care am fost sunat a fost blocat.ASA SA FACETI SI VOI iar eu nu am paguba in buzunar.

    Comentariu de barbu catalin | 4 August 2010 | Răspunde

  6. Astazi am fost sunata pe telefonul fix pentru a fi informata de catre Catalin Munteanu, Departamentul vanzari si marcheting, ca sunt fericita castigatoare a sumei de…7 000 euro, de la romtelecom, in urma extragerii electronice pe tara. Waw!! Ce multi bani…Dar…Dar…ca sa poata fi trecuta suma, de pe numar, pe nume, trebuie sa pun la posta URGENT suma de 500 lei ( de care nu dispun momentan =)) ) , la ardesa florea sofica cristina Of postal 48 bucuresti electronic. Pot obtine informatii la nr 0786347514 ( nu sunati, s-ar putea sa fie cu suprataxa 😀 ) .

    Bineinteles ca fericirea mea va fi impartasita intregii tari azi, ora 20, 30 la Antena 1 ( scuze, nu am retinut emisiunea ) .

    Buna stire, nu???

    Pfffff !!!

    Comentariu de dana | 27 Iulie 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

