Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Bancuri cu ardeleni

Ardeleanul se duce la doctor deoarece tuşea foarte tare. Doctorul îl consultă şi îl întreabă cu o voce gravă:

– Fumaţi?
Ardeleanul, după câteva momente de ezitare, răspunde:
– Mai bine aş bea ceva.

Un cioban ardelean stătea pe iarbă, în apropierea unei fântâni. După puţină vreme, un om se duce la fântână cu intenţia de a bea apă.
– Nu bea, omule, că-i otrăvită! îl avertizează ciobanul.
– Nem tu dom, zice celălalt.
– Apoi bea, atunci, da’ încet, că-i rece.

Trei ardeleni fugeau după un tren care tocmai plecase din staţie. Cu chiu cu vai, doi dintre ei reuşesc să se agaţe de scara trenului în timp ce al treilea rămâne în gară, pe linia ferată. Spre surpriza impegatului, ardeleanul care a pierdut trenul a început să râdă ţinându-se de stomac.
– De ce râzi omule, îl întreabă el. Tocmai ce-ai pierdut trenul…
– Apăi cum să nu râd, că eu trebuia să fiu în tren. Ceia doi numa m-or condus!

Se zice că erau trei ardeleni la o masă. Primul spune: ”No, eu cred că o să plouă”.
După o jumătate de oră, al doilea răspunde: ”No, io nu cred”.
după o altă jumătate de oră, al treilea se ridică și dă să plece: ”D-apoi dacă voi aveți de gând să vă certați, eu plec acasă”

Badea Ion către badea Gheorghe:
– Bade Gheorghe, am auzit că te-or bătut nişte huligani în gara din Dej.
– Mă, omule, apăi aceia-i gară?

Doi ardeleni stăteau la o masă şi beau bere. La un moment dat, din senin, vine un oltean supărat la masa celor doi şi îi trage unuia o palmă .
– Asta o fost în serios sau în glumă? întreabă ardeleanul.
– În serios, zice olteanul.
– Noa, aşe, că mie nu-mi plac glume din astea!

Un oltean i se lăuda unui ardelean:
– Bre, făcui o palincă de 38 de grade…
– Mă omule, interveni ardeleanul, aceia-i febră, nu pălincă.

Într-un compartiment de tren, un oltean şi un ardelean; la un moment dat, ardeleanul scoate o litră de pălincă şi se pune ia câte o duşcă tot la câteva minute… Olteanului i se face şi lui poftă, dar cum să intre în vorbă? La un moment dat, văzând că ţuica e pe terminate, îşi ia inima în dinţi şi se apropie de ardelean:
– Mă cheama Radu!
– Noa, dară, dacă te cheamă, atunci du-te…

Ardeleanul ajunge cu Dacia la o benzinarie. Neavând prea mulţi bani la el, îl întreabă pe vânzător:
– Cât costă litrul de benzină?
– 4 lei.
– Dar o picătură de benzină cât costă?
– Păi…. cât să coste o picătură? Nu costă nimic!
– Atunci picuraţi-mi si mie de vreo 20 de litri în rezervor!

Doi ardeleni în gară, la ghişeul de bilete:
– Domnişoară, două belete.
– Da, sigur, până unde?
– Gheorghe, îi spunem?
– Nu.
– Domnişoară, două belete, vă rog.
– Dacă nu-mi spuneţi unde mergeţi, nu vă pot da bilete.
– Gheorghe, îi spunem?
– Apăi, spune-i, dacă insistă.
– Noi merem la nuntă.

Dupa ce a fost la Cluj, Ion l-o intrebat pe Gheorghe:

-Si unde ai fo’ tu la Cluj, mai Gheo?
-Apai am fo’ la gradina zoologica, ma!
-Si ce ai vazut tu la gradina zoologica?
-Ma Ioane, am vazut ponei!
-Ponei? apai ce e ala ponei?
-Ma Gheo, stii tu calu’ lu’ Vasile?
-Da ma Ioane.
-Apai ii tot ase, numa’ ca mai mic.
-Fain, si ce-ai mai vazut?
-Zebra, ma!
-Zebra? apai ce e aia zebra?
-Ma Gheo, stii tu calu’ lu’ Vasile?
-Da ma Ioane, il stiu.
-Apai ii tot asa, numa’ ca are dungi.
-Aha! si altceva, ce ai mai vazut, Ioane la gradina aia zoologica?
-Girafa am vazut.
-Girafa? apai ce e aia girafa?
-Ma Gheo, stii tu calu’ lu’ Vasile?
-Da ma Ioane, sigur ca il stiu.
-Apai ii tot asa, numa’ ca are gatu luuuuung-lung.
-Foarte interesant, altceva ai mai vazut acolo, ma Ioane?
-Da’ cum nu?! am vazut hipopotam, ma!
-Da’ asta, hipopotamu’ cum mai e?
-Ma Gheo, stii tu calu’ lu’ Vasile?
-Da ma Ioane, sigur ca il stiu, ca-i de la noi din sat, ti-am mai spus, dara…
-Apai, ma Gheo , nici ca seamana!

Multumesc celor care m-au alimentat cu o portie de buna-dispozitie.

15 Septembrie 2010 - Posted by | Bancuri |

4 comentarii »

  1. :)) betooooon!!!

    Comentariu de epep | 15 Septembrie 2010 | Răspunde

  2. Da, am zambit putin !

    Comentariu de sip | 16 Septembrie 2010 | Răspunde

  3. amuzant!!!!!

    Comentariu de floridecamp | 16 Septembrie 2010 | Răspunde

    • @SIP-sunt asa de frumoase ca nu as sti care s-o cumpar…

      Comentariu de ghiocel07 | 17 Septembrie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

