Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Ranca 2010-Campionatul National de Viteza in Coasta-Cupa Gorjului

Duminica trecuta am fost la Ranca-Novaci cu intentia de a vedea raliul ce se desfasura aici. Eu nu prea eram incantata pentru ca drumul este destul de greu si-mi imaginam ca va fi nebunie acolo. Si asa cum am prevazut, lume multa, mai ales ca am ajuns la sfarsitul concursului, adica atunci cand masinile de concurs coborau in Novaci pentru premiere. Asa ca am facut calea intoarsa in oras, am gasit locatia unde erau parcate masinile de cursa, am facut cateva fotografii bolizilor, am tras cu ochiul la cupele pregatite pentru premiere, ne-am incantat privirile cu privelistea din zona, am vazut cateva vile frumoase, am trecut prin Tg Jiu la cumparaturi si acasa. Cum vremea a fost foarte frumoasa si fotografiile au iesit destul de bine.

Citește în continuare

17 septembrie 2010 Posted by | Gorj, Novaci, Raliu, Ranca | Un comentariu