Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Conexiune internet

De foarte multi ani avem internet de la UPC. Eu sincera nu sunt multumita, dar cum unii din familie sunt conservatori si comozi, am  ramas cu el desi operatori de internet sunt cu carul. La inceputul acestei luni am fost contactata de un angajat UPC pentru o oferta de imbunatatire a vitezei la abonament identic, deci acalasi pret. I-am explicat eu ca merge prost ca nu sunt multumita, bla, bla, bla, dar ea saracuta nu stia altceva decat sa vanda produsul. Am acceptat in ideea ca se imbunatateste nu numai viteza dar si conexiunea in sine. M-am inselat amarnic. Zelele trecuta am sunat la deranjamente si un operator s-a uitata nu stiu unde si mi-a comunicat ca totul este ok. Ca viteza este conform standardelor, modemul este bun dar probabil ruterul nostru e defect. Am schimbat si ruterul si situatia este aceeasi, ba mai proasta. Acum noroc cu modemul de la Vodafone ca altfel nu puteam sa-mi scriu pasul. Cred ca le dau telefon celor de la UPC sa le multumesc pentru serviciile oferite multi ani si sa aleg un nou operator de internet. Voi cei cunoscatori, ce ma sfatuiti? Trebuie sa iau o decizie ca nu se mai poate. Poate de la Romtelecom, ca tot am si telefon si televiziune Dolce. Sunt foarte promti la orice solicitare.

16 Noiembrie 2010 - Posted by | Internet

10 comentarii »

  1. Ai mei au Romtelecom la ţară pentru că e singurul provider care a ajuns pe-acolo şi sunt foarte mulţumiţi. Preţuri OK, Internet tare ca fierul, iute ca oţelu’ etc.

    Acasă am RDS şi nu mă plâng. Au avut şi ei perioada de început, când se întrerupea netul, nu răspundea nimeni la solicitări etc. Acum sunt OK. UPC nu am încercat, nu cred că avem în Hunedoara.

    Comentariu de Denisa | 16 Noiembrie 2010 | Răspunde

  2. Nu sunt conservator sunt realist.Nu exista, cred, operator de internet perfect. Cat priveste UPC-ul nostu e drept ca din cand in cand se mai intrerupe, cade pur si simplu, dar pe mine la orele la care eu navighez acasa nu m-a deranjat prea tare. In schimb Ghiocel … O sa trecem si pe Romtelecom dar o sa tinem un timp ambele abonamente, asa cum am avut o vreme si de la DEC.
    O sa va tin la curent !

    Comentariu de sip | 17 Noiembrie 2010 | Răspunde

  3. @SIP-in primul rand in somn nu ai nevoie de net si in al doilea rand tu esti pe cablu….. 😦

    Comentariu de ghiocel07 | 17 Noiembrie 2010 | Răspunde

  4. rds si sunt multumita.

    Comentariu de floridecamp | 17 Noiembrie 2010 | Răspunde

  5. @ floridecamp-multumesc. sotul meu a incheiat deja contract cu Romtelecom, acum sa vedem cu o merge.

    Comentariu de ghiocel07 | 17 Noiembrie 2010 | Răspunde

  6. RDS, si totul e ok…

    Comentariu de mo | 18 Noiembrie 2010 | Răspunde

    • La noi nu este RDS, am pus de la Romtelecom si merge fulger. Deocamdata.

      Comentariu de ghiocel07 | 18 Noiembrie 2010 | Răspunde

  7. De ieri avem internet de la Romtelecom si merge struna.

    Comentariu de ghiocel07 | 19 Noiembrie 2010 | Răspunde

  8. In timp ce iti desfasori activitatea, poti asculta http://www.maxfm.ro . 3 canale de muzica buna, pt genul din tine!

    Comentariu de maxfm | 25 Noiembrie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

