Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

Zile de sarbatoare

Am lipsit cateva zile din peisajul hibernal, dar va asigur ca am motivare. De Craciun am stat prin casa, am mancat (foarte putin), am dormit (mult), m-am uitat la TV (la filme de Craciun), am facut cateva cumparaturi pentru mama-soacra. Pe urma au venit copiii acasa, au stat cu mine si au fost cele mai frumoase zile din an. M-au asteptat la intoarcerea de la servici, am fost sa vedem ceva mobila, am cautat biscuti pentru Dana, am mancat, am povestit, am barfit, ne-am sintit foarte bine impreuna. Dragii mei, multumesc pentru aceste doua zile de sarbatoare. Si acum pentru ca Andrea asteapta impresii despre „fimo”, da am primit de la Dana un colier albastru cu putin rosu pe care l-am si purtat la servici. Este finut si foarte bine realizat, cu multa migala si dragoste din partea ei. Binenteles ca au fost si alte surprize, dar asta a fost chiar lucru manual.

Multumesc pentru atentie. Cine doreste poate apela cu incredere la maestra.

29 Decembrie 2010 - Posted by | Copii, Craciun, Cristi&Dana

4 comentarii »

  1. ei postarea asta o asteptam ;)) foarte reusite …de altfel nici ca ma asteptam la altceva din partea Danei…sa le porti sanatoasa…si eu am citeva chestii din fimo…tot lucru manual…a fost asa o pasiune de moment realizarea citorva siraguri…apoi mi-a trecut 😉

    Comentariu de Andrea S. | 29 Decembrie 2010 | Răspunde

    • Deci ai talente ascunse…. 🙂 uite asa mai aflu si eu.

      Comentariu de ghiocel07 | 29 Decembrie 2010 | Răspunde

  2. La multi ani si numai bine in Noul An.

    Comentariu de Micul | 30 Decembrie 2010 | Răspunde

  3. Simplu, dar din suflet : LA MULTI ANI si AN NOU FERICIT!

    Comentariu de Mariana | 31 Decembrie 2010 | Răspunde


Lasă un răspuns

