Ghiocel07

Niciodata nu e prea tarziu !

La Manastirea Tismana, in prima zi de Paste

In fiecare an de Paste mergem la o Manastire de prin imprejurimi. Anul acesta am fost la Manastirea Tismana, o locatie care-mi place foarte mult. Este la cca 35 km de Tg Jiu spre Baia de Arama. Aici totul este mirific, totul straluceste de curatenie, culoarea florilor te face sa te simti in „rai”. Maicutele sunt primitoare, deschise la vorba (anul trecut mi-au spus cum cultiva lalelele, de unde au adus bulbii….), slujba se aude de departe, nu sunt restrictii la facut fotografii, turistii in vizita au tinuta decent, dar nu neaparat restrictiva. Cum si timpul a fost favorabil ne-am simtit foarte bine, ne-am incarcat sufletul de lumina.

Poarta de intrare

Spre Manastire

Intrarea in Manastire

Biserica strajuita de doi falnici brazi

 In incinta Manastirii

Curetenie, flori si liniste

o superba magnolie

lalele…

multe lalele…

din nou lalele,

Intr-o armonie perfecta, lalele si zambile

Binenteles…. lalele. Multe specii ale acestei minunate flori in culori diverse: alb, rosu, mov, galben, hasurate….simple sau batute

Iesind din incinta Manastirii

Spatii de cazare

privite la coborarea din Manastire

Fantana arteziana, bancute si lume multa

cruce cu flori la iesire

 o ultima privire

A fost o zi frumoasa, o zi relaxanta, o zi de Sfanta Sarbatoare.

24 Aprilie 2011 - Posted by | Romania | , ,

3 comentarii »

  1. Ati fost astazi? Cat de mult ma bucur!…De ieri, mi-am tot amintit cat de frumos a fost anul trcut de inviere, la Tismana. SUBLIM!

    Comentariu de mariana | 24 Aprilie 2011 | Răspunde

  2. Draga mea, ma bucur ca ati avut o zi atat de frumoasa! Mana gospodarului…nu are granite 😉 poate fi frumos peste tot daca este vointa;) Mi-au placut mult imaginile vazute. Cred ca o voi trece pe o lista cu ceea ce nu am vazut inca in tara.

    Comentariu de Andrea S. | 24 Aprilie 2011 | Răspunde

  3. Hristos a Inviat! Paste Fericit plin de bucurii, de lumina de liniste si implinire sufleteasca!

    Comentariu de alinutza | 25 Aprilie 2011 | Răspunde


Lasă un răspuns

